niedziela, 27 maja 2018

Koncert Akustyczny Dawida Kwiatkowskiego Warszawa 28.4.18

 Dzień przed koncertem okazało się że Dawid bedzie w Dzień dobry tvn więc poszłyśmy z Ewela pod studio, w czasie wystepu DK zaprosili nas do kawiarenki i nas tam nagrywali, wiec było mnie widać w tv haha. Później Dawid do nas wyszedł , chwilę porozmawiał i zrobił fotke grupową.



Drugi niesamowity  koncert akustyczny Dawida na jakim byłam, najpierw Rzeszów później Warszawa. Akurat bilet na ten koncert dostałam w prezencie urodzinowym od Marty. 
Koncert Był w Stodole z czego bardzo się ciesze bo zawsze jak Dawid miał tam występ to mi było ze tak powiem nie po drodze , bo a to inny koncert albo nie mogłam jechac itd no i w końcu się udało. Pod klubem jakoś byłam chyba koło 13 a koncert był chyba o 18 czy nawet później bo było opóźnienie . 
Ogólnie na koncercie siedziałyśmy z dziewczynami  chyba w  8 rzędzie. Zapomniałam napisać że byłam tam z dziewczynami które poznałam też w Rzeszowie: Madzią i Basia plus Ewelina i Marta, które znałam już od dawna. 
Koncert był cudowny, powiem wam szczerze ze wybawiłam się chyba jeszcze lepiej niż w Rzeszowie. Wróciłam z koncertu bardzo szczęśliwa. Cieszę się ze mogłam ten dzień spędzić z moimi dziewczynami <3

filmiki:

https://www.youtube.com/watch?v=cF-e5juqa_Y
https://www.youtube.com/watch?v=3wW7y3hUj7k

Fotek mam tylko pare bo robiłam je telefonem a nie aparatem










Zuza z the voice kids spiewała na jego pierwszym koncercie 

A Antka spotkałyśmy jak wracałyśmy z koncertu w metrze






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz