środa, 16 maja 2018

Koncert i podpisywanie Dawida Kwiatkowskiego w Nadarzynie 22.4.18

Cześć.
To było mój pierwsze podpisywanie . Niestety nigdy wcześniej nie miałam okazji być na podpisywaniu Dawida.  
Dawid na początku zaśpiewał tylko 3 piosenki a potem od razu było to podpisywanie. 
Rozmawiałam z nim chyba z minute o koncertach itp. Podpisał mi płytę którą przyniosłam do podpisu,nawet nie pytał o imię , sam podpisał dla Dagi.  W ogóle byłam w szoku bo jak mu powiedziałam że nie wiem jeszcze na jakich dokładnie koncertach bede bo cięzko z pracą to powiedział tak: aa z pracą? a ja ze tak i wtedy zapytałam sie go czy wie ile mam lat a on powiedział: tak ponad 20 , a ja ze tak że 23 i że wiem ze nie wyglądam i on wtedy powiedział: tak nie wyglądasz i się tak słodko zaśmiał :) Mam nadzieję że uda się byc jeszcze na jakimś jego podpisywaniu. 
 Spotkałam jeszcze tam Zuzie która była uczestniczką the voice of kids.
Jak pojechałyśmy do Wawy poszłyśmy z dziewczynami zobaczyć mural Dawida na Śródmieściu,później coś zjeść a na końcu jak biegłyśmy do busa spotkałyśmy Artura Sikorskiego :) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz