środa, 14 marca 2018

Pytanie na śniadanie- Dawid Kwiatkowski, Saszan

Fajnie było dzień po moich urodzinach zobaczyć się szczególnie z Dawidem. 
Jak przyszedł do nas na dół to zrobiliśmy fotki grupowe i chwile z nami wszystkimi pogadał. Jak stał koło mnie to powiedziałam mu że wczoraj miałam urodziny i wtedy powiedział do mnie : 100 lat kochanie czy jakos tak :) Później wyszli też chłopaki z Afromental: Tomson i Baron, pokazałam im moją starą fotke z nimi ,podpisali mi ją oczywiście, a na koniec wyszła też Saszan,która spiewała w pnś.
Następnie wybraliśmy się ze znajomymi do Buldoga bo byliśmy tam zaproszeni przez ekipe Dawida , bo on tam był z dzieciakami z the voice kids. Chwile tam z nami pogadał i poszedł.
ok 14 poszliśmy do empika bo tam było spotkanie z Saszan, chwile z nią pogadałam .
Pokazałam jej nasze stare rozmowy i powiedziała mi wtedy że właśnie mnie kojarzy z tych wiadomości heh. To było miłe bo 3 lata się nie widzieliśmy. A wcześniej w studiu powiedziała mi że widziała na fejsie ze bede dziś tu w studiu. 

Jutro może uda mi się dodać jeszcze jedna notke z koncertu Eneja. 
W czwartek wylatuje do Holandii wiec życzcie mi miłej podróży i udanego wypoczynku. 

ps. zapomniałam wspomnieć że w studiu pnś spotkałam też Agnieszke Dygant i Tomka Oświecińskiego


















1 komentarz: