niedziela, 25 marca 2018

Koncert Eneja w Lublinie w Tarasach Zamkowych 4.3.18

o mój drugi koncert Eneja . Było super, chociaż o wiele lepiej bawiłam się na pierwszym w swoim mieście.
Powiem wam że miałam nie miła sytuacje w tej galerii i tego nie rozumiem do dzisiaj.
Weszłam z 2 kolegami do galerii i poszłam do łazienki a chłopaki czekali na mnie koło łazienki. Wychodzę a ich nie ma, a w moja strone szło 2 ochroniarzy i jeden do drugiego powiedziało tak: o to ta. nie wiedziałam czy to o mnie chodzi czy o kogo. Ale podchodzą do mnie i mówia: proszę do wyjścia , a ja do nich: żartuja sb panowie prawda? koledzy wam kazali zrobic zart? a oni sie spojrzeli na sb i nic nie powiedzieli, dzwonie do kolegi i okazało sie ze podobno ich wywali za nic, myślałam że to żarty ale wychodze na dwór do nich i powiedzieli mi że to prawda, ale nie wiedziałam dlaczego teżmnie wywali, przecież nic nawet nie zrobiłam. Chłopaków nie chcieli wpuścić do galerii a ja weszłam tam po jakimś czasie i poszłam od razu pod scenę . Na prawde to było dziwne. Bez powodu wywalić kogoś z galerii? czy to ma sens? raczej nie. Nie pozdrawiam tych 2 ochroniarzy ! 

filmiki z koncertu:
https://www.youtube.com/watch?v=3t8qOUsrVz0 
https://www.youtube.com/watch?v=uVz0dsZM1No 

Zdjęć dużo nie mam bo nie miałam aparatu ze sobą  i troche słaba jakość ich jest bo  robiłam je telefonem:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz