czwartek, 13 lipca 2017

Dawid Kwiatkowski- Pytanie na Śniadanie 24.06.17

No i znów się z nim zobaczyłam tydzień później. 
2 raz w życiu byłam w studiu PNŚ. 
Dawid najpierw był na czacie, później był z nim wywiad a na końcu zaśpiewał 2 piosenki. 
Po wszystkim do nas przyszedł a było nas na prawde bardzo dużo. 
Podpisał płyty i zdjęcia i później zrobił sobie grupowe fotki z nami :)

Aparatu nie miałam więc fotek nie robiłam, aby kilka zrobiłam telefonem.

W studiu też był Radek Liszewski  z zespołu weekend, a  z racji tego że go lubię to sobie zrobiłam z nim fotkę a pod studiem jeszcze zrobiłam sobie z Marceliną Zawadzką. 

Po wszystkim udałyśmy się z dziewczynami pod Pałac Kultury a następnie do Manekina na pancake i kawe :) Wszystko było takie pyszne mmm... 
Jak ktoś nigdy nie był tam to serdecznie polecam.
 





z Radkiem

z Marceliną

z Eweliną.P

tak to się właśnie prezentuje w Manekinie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz