niedziela, 7 maja 2017

Koncert Ich Troje Lublin 22.04.2017

Mój zespół dzieciństwa . Ja dalej nie wierze w to że byłam na tym koncercie.
Od wielu lat słucham Ich Troje razem z rodziną.

Koncert Był w Klubie Graffiti w Lublinie.

Miałam bilet Vip czyli spotkanie z nimi. Bilet kosztował 99 zł wiec nie drogo.

Przed 19 zaczęli wpuszczać do klubu a o 20 zaczął  śpiewać Michał. Był z nim Jacek i Agata.
Agatę możecie kojarzyć z The Voice of Poland.

Przed koncertem poznałam Klaudie, która okazała się też Belieber także super .
Przez cały koncert razem się bawiłyśmy w 1 rzędzie.

Koncert na prawde udany. Oczywiście się wybawiłam, jak to ja. Bo po to sie idzie na koncert prawda? żeby się wyszaleć itp a nie żeby stać i się patrzeć. Pamiętajcie o tym, na koncercie liczy sie dobra zabawa i dobra ekipa.

Fajnie było usłyszeć stare kawałki  na żywo, to jest całkowicie co innego kiedy słuchasz płyty a kiedy jesteś na koncercie i słyszysz i widzisz to wszystko na żywo. 

Podczas jednej z piosenek Michał dał fanom wódkę i powiedział że każdy ma się jej napić. Szkoda że nie byłam ostatnia osobą bo bym wzięła sobie butelkę na pamiątkę hehe.
Na jeszcze innej piosence polewał fanów szampanem.
A co było najlepsze?? Że przy którejś piosence,(już nie pamiętam której) uklęknął koło mnie ,złapał mnie za rękę i zaczął mi śpiewać patrząc mi się  prosto w oczy. To było cudowne i nigdy tego nie zapomnę.

 Chciałabym przeżyć to jeszcze raz. 

Jakoś 15/20 minut po koncercie Michał przyszedł na spotkanie z fanami,którzy mieli vipa. Weszłam w pierwszej piątce.  Był tam też Jacek i Agata.
Na początku podeszłam do Michała i go przytuliłam, wziełam autografy na płytach, zamieniłam z nim kilka słów, następnie podeszłam do Jacka , też wziełam autograf na płycie i zapytałam  go czy mogę go przytulic a on że jasne,więc przytuliłam go i powiedziałam mu wtedy że to mój pierwszy koncert ich a on sie ucieszył i jeszcze mocniej mnie przytulił. To było takie miłe :) Podziękowałam i poszłam.

Bardzo chciałabym jeszcze pojechać na jakiś ich koncert.
A teraz foteczki, za dużo ich nie mam bo bardziej się bawiłam niż robiłam zdjęcia ale dobre i tyle.


Kartka z piosenkami,którą udało mi się po koncercie zdobyć

Zdjęcie od Michała














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz