poniedziałek, 20 marca 2017

2 urodziny Tarasów Zamkowych w Lublinie- koncert Sylwii Grzeszczak 4.3.17

Urodziny Tarasów były przez 2 dni ale ja byłam tylko w pierwszy dzień.
W ten dzień odbyły się modowe spotkania z Mają Sablewską, Patrykiem Grudowiczem i Karolina Paserek . Gwiazdą wieczoru była Sylwia Grzeszczak. To był mój 2 koncert Sylwii. 

Będąc już w Tarasach spotkałam też Damiana Kordasa z Master Szefa. 

Spotkanie z Karolina i Patrykiem było na prawde super, mimo  że się strasznie pchali ludzie. 
Chwile z nimi pogadałam, pośmiałam się i w ogóle. Nie wierzyli mi że mam 22 lata więc musiałam im dowód swój pokazać. Później się dowiedziałam że byłam na transmisji na ig u Karoliny, także fajnie.
Do Mai niestety nie udało mi się wejść bo ochroniarze zamkneli już barierki,ale udało mi się dzieki temu stać w 1 rzędzie na koncercie Sylwii. Ale Zawołałam Maje jak jeszcze siedziała przy stoliku i podpisywała takie kartki i pokazałam jej zdjęcie z nią z tam tego roku i chłopak jakiś wziął je ode mnie i dał jej żeby mi podpisała.
Co do samego koncertu to jak zawsze dała czadu. Uwielbiam jej głos. 
Miałam ciarki na całym ciele  jak śpiewała .
Koncert na prawdę udany.

Filmiki:
 https://www.youtube.com/watch?v=5_ymgPGiJk4
https://www.youtube.com/watch?v=F0tNZh7Egy0































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz