niedziela, 12 marca 2017

Koncert Kamila Bednarka w Lublinie w Klubie Graffiti 17.11.2016

To mój 4 koncert Kamila :) I  oczywiście udany :) 
Koncert troche na spontana , bo nie miałam biletu itp. 
Ale pojechałam szybko po pracy do Lublina i kupiłam bilet od jakiejś koleżanki mojej koleżanki( tak śmiesznie to brzmi haha ). W ogóle zabłądziłabym w tym Lublinie  bo źle wysiadłam i nie wiedziałam gdzie iść bo jeszcze remonty były ale jakoś udało  mi się dojść do klubu. Przyszłam 30 min przed występem i stałam w 1 rzędzie bo nie było  dużo osób.  Koncert  rozpoczął się z lekkim opóźnieniem. Kamilowi towarzyszył oczywiście Staff ;] 
Wybawiłam się i to jest najważniejsze. 
Nie brałam aparatu jak zawsze bo  chciałam się bawić . 
Po występie Kamil wyszedł do fanów podpisał fotki i zrobił sobie z nami zdjęcia :)  
Teraz czekam na jakiś kolejny jego koncert, mam nadzieje że będzie jakiś niedługo.

Filmiki:
https://www.youtube.com/watch?v=D6-0-wUJGcI 
https://www.youtube.com/watch?v=TadrKG2ECww 





Z Klaudią

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz