środa, 8 czerwca 2016

Dni funduszy europejskich -Afromental Lublin 14.05.2016

Afromental 

To był zajebisty koncert ! Z chęcią pojadę na drugi. Podobno 19 czerwca chłopaki mają być jeszcze w Świdniku,czyli jakieś 2h drogi ode mnie także mam nadzieję że pojadę.

Niestety nie było całego zespołu,bo nie było np Łoza, było 2 innych chłopaków za niego.
Chłopaki dali czadu. Wybawiłam się w 100 %,mimo że była okropna pogoda, bo strasznie padał deszcz. Stałam w 1 rzędzie także nie za bardzo stać z parasolką,bo bym zasłaniała ludziom,którzy za mną stali.
Mimo pogody dojechała do mnie Marta Bryczek,która nie słucha chłopaków, ale po koncercie ich polubiła :)

Po koncercie chłopaki rzucali ręcznikami,więc udało mi się złapać Barona ręcznik :) Będę miała na pamiątkę heh
Niestety musiałyśmy z Martą po koncercie szybko iść na busa więc nawet nie mamy autografów chłopaków. No cóż szkoda.  Ale za to mój kolega,który jest ochroniarzem,był tam i rozmawiał z Tomsonem i wspomniał mu o mnie i kazał mu mnie pozdrowić. Także fajnie :)

Ps: Jutro o 14 już wyjeżdzam do Warszawy i  śpię u brata a w czwartek o 10:30 jadę do Gdańska. 
Jakoś o 15 będę na miejscu. Nawet nie wiecie jak ja się cieszę. W końcu spełnie swoje marzenie. Taaaaak !!! Zobaczę polskie morzę :)) <3 
Filmiki możecie  obejrzeć tutaj:
 

A teraz czas na fotki :)




















 

1 komentarz: