piątek, 27 maja 2016

Warszawa- rozmowa 16.04.2016

Warszawa 

Tego dnia byłam w Warszawie na rozmowie kwalfikacyjnej. Spotkałam się tam z Natalią Bałdygą i razem pojechałyśmy na tą rozmowę. Było bardzo fajnie. Zaproponowano nam szkolenie a potem wyjazd na obóz młodzieżowy fotograficzny.  Więc 9 czerwca jedziemy razem do Gdańska na szkolenie. Uwierzycie to?? Ja JADE NAD MORZE  !! Zawsze marzyłam zobaczyć Polskie Morze. Nie sądziłam że mi się to uda ! Na prawde warto wierzyć w marzenia :) Już nie mogę się doczekać. 
O 6 rano wyjeżdżam z Kraśnika do Wawy. W Warszawie widze się z Dygą  i jedziemy polskim busem do Gdańska. Na drugi dzień mamy właśnie to szkolenie i tego samego dnia w nocy niestety wracamy już do domu:(  Wracamy do Wawy, tam czekam 2h na swojego polskiego busa do Lublina i z Lublina już wracam do siebie do Kraśnika. 
A tak w ogóle to tego dnia w Wawie szukałyśmy Dawida ale niestety się mineliśmy z nim  :(  Zawsze mam takiego pecha. 
 

A teraz foteczki z Wawy:


bilbord z Dawidem Kwiatkowskim


Wisła .


bilbord Justina Biebera <3








Z Dygą



2 komentarze:

  1. Super fotki! :) Ty jedziesz nad morze a mi właśnie się udało pojechać do Warszawy w maju. Zawsze chciałam tam pojechać! :) i udało się. Cieszę się z tego. Udango wyjazdu:)bo to juz niedlygo!! A ja wlasnie pozdrawiam z nad morza :p ja też jak byłam w Wawie to wygladalam wzrokiem za Dawidem saszan zy kim kolejek już znanym. Ale nic. Za to z Dawidem mijalismy się każdego dnia. Zawsze pojawiał się w tym miejscu co byłam pół godziny pozniej:( a byłam na wycieczce szkolnej więc nie mogłam wrócić :( też mam pecha, ale koleżanka mowi ze to normalne zjawisko ze się w Wawie z nim mijalam cały czas:(
    Ola :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie :) Warszawa jest bardzo fajna :) Lubie to miasto.

      Usuń