czwartek, 16 czerwca 2016

Festyn rodzinny w Kraśniku 21.5. 2016

 Hej :)
Na początku napiszę że festyn  był udany. 
Na festynie gośćmi specjalnymi byli: Majka Jeżowska i Robert Moskwa ,aktor,którego możecie kojarzyć z M jak miłość. Po całym festynie był występ Majki Jeżowskiej. Pierwszy raz byłam na jej koncercie i powiem że było fajnie. Dzieciaki pod sceną dobrze się bawili . Po swoim występie sprzedawała swoję płyte ,które też podpisywała i dawała zdjęcia ze swoim autografem. Mi się udało wziąć od jej managera zdjęcie.
Jak P.Majka skończyła rozdawać wszystkim autografu to ja podeszłam i poprosiłam o zdjęcie i autograf.  Także cieszę się że mi się udało. 

Moje zdjęcia możecie także zobaczyć na stronie naszego miasta Kraśnik:
http://krasnik.naszemiasto.pl/artykul/majka-jezowska-i-robert-moskwa-w-krasniku-zobacz,3750813,artgal,t,id,tm.html

Zapraszam.

Ps: W piątek mam egzamin teoretyczny u mnie w sql a w sobotę mam praktyczny w Lublinie także trzymajcie za mnie kciuki.


Z P.Majką Jeżowską

z P. Robertem Moskwą



















uśmiech do mnie do aparatu




autografy

1 komentarz: