poniedziałek, 2 listopada 2015

Wypad do parku i wyniki konkursu

Dziś chcę pokazać wam parę fotek z Parku Jana Pawła II . Już kiedyś wstawiałam takie ale to były noce a teraz wstawiam takie robione po południu. Wybrałam się na te zdjęcia z Agni i Krzyśkiem. Kupe śmiechu było przy tych zdjęciach. Krzysiek postanowił że porobi też nam jakieś ładne zdjęcia.
Nagrałam na snapa dużo filmików,ale niestety się nie dodały bo musiałam zaktualizować snapa. Wkurzyłam się no ale już trudno. 
Nie jest za dużo tych zdjęć bo przez to że Krzysio zaczął robić nam zdjęcia to całkowicie zapomniałam o tym że ja miałam robić jak wygląda jesienią park.
Zapewne niedługo znów się wybiorę z aparatem do parku na zdjęcia.
Chciałam iść w tym tygodniu no ale niestety chyba nie pójdę. We wtorek idę na pogrzeb cioci,w piątek jadę na koncert Dawida do Stalowej Woli(cieszę się ie że znów zobaczę tego wariata). Cholernie się bałam że koncert w Tarnowie na którym byłam że był to ostatni mój koncert z trasy Pop&Roll ale na szczęście okazało się że nie. W sobotę może wybiorę się na koncert Cleo ,ale jeszcze się zobaczy.

Bardzo cieszę się że aż 9 osób wzieło udział w tym konkursie. A zatem autograf Dawida wygrywa:
Agata Czerwonka

Filmik jak losowałam nagrałam na snapa (malutka0223)


















1 komentarz: