poniedziałek, 9 listopada 2015

Otwarcie Galierii Vivo w Stalowej Woli

To był super dzień.Udało mi się zrobić zdjęcia z Angelika Muchą (youtuberką). Ale niestety nie udało mi się zrobić z JDądrowskim . Po spotkaniu z youtuberami odbył się koncert Dawida Kwiatkowskiego. Dla mnie był to ostatni koncert Dawida z trasy : Pop&Roll :( Teraz czekam na nowa płytę i trasę koncertową.
Jeszcze przed koncertem jak Angelika rozdawała autografy na scenie to stałam z Marta w przedostatnim rzędzie, ale jak ona zeszła to trochę osób wyszło więc dzięki temu stałam w 3 rzędzie. W pewnym momencie zobaczyłam że na przeciwko mnie stoi ochroniarz z którym gadałam pare godzin temu(i wiedział że mam 20 lat), zaczęłam mu machać ręką ale mnie nie widział więc przestałam, ale później znów zaczęłam  mu machać jak już stałam w 2 rzędzie hee. W końcu mnie zobaczył i powiedział do dziewczyn z 1 rzędu tak: przesuńcie się ona tu ma stać przy barierce( ja takie : What?), byłam zdziwiona . Dziewczyny się tak spojrzały a ja im powiedziałam że będę bardzo wdzięczną jak mnie między siebie wpuszczą, bo jestem niska a chcę robić zdjęcia .  Dziewczyny były bardzo miłe i zgodziły się na to. Jedna z nich nawet pytała się mnie o nazwę bloga. Niestety nie wiem nawet jak się nazywają itp, ale chcę wam bardzo podziękować że mnie wpuściłyście do 1 rzędu i że pomogłyście mi w zdejmowaniu bluzy( bo było bardzo gorąco). 
Koncert był zajebisty. Dawid zaśpiewał najnowszą swoją piosenkę: Drogę. Polecam posłuchać i obejrzeć. 
https://www.youtube.com/watch?v=OFzgO0MfiTo

Kwiat był bardzo zdziwiony że jeden dzień wcześniej wyszła nowa piosenka a wszyscy już ją znają. Stalowa Wola dała rade :)) 
Po koncercie z Martą i jej mama pojechałyśmy pod hotel,gdzie spał Dawid. Czekałyśmy półtorej godziny a Dawid niestety nie wyszedł:(  Wyszedł dopiero rano. 
Miałam jechać rano ale musiałam iść do sql.



































































2 komentarze:

  1. Heh, ten dzień na pewno zostanie na długo w mojej pamięci xD Pierwszy raz widziałam mojego idola na żywo! Chociaż nie udało mi się zrobić zdjęcia, to moja koleżanka dostała się do Angeli i poprosiła o autograf dla mnie... A twoje zdjęcia są mega :-P Fanką Kwiata nie jestem i na koncert już nie zostawałam, ale patrząc na twoje zdjęcia i relacje, to wnioskuje, że emocje były duże :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak!! no wiesz to był mój 8 koncert :) a widziałam go 10 raz ;] jak zawsze było fantastycznie.

      Usuń