poniedziałek, 12 października 2015

Kraśnik nocą

Cześć kochani.
Dawno nie pisałam na blogu,dlatego postanowiłam że dziś wejde,napisze i dodam jakieś fotki.
Pokaże wam jak wygląda moje miasto nocą.Robiłam te zdjęcia  rok temu jeszcze moim wcześniejszym aparatem. Powiem szczerze ze podobają mi się te zdjęcia(no tak dziwne żeby mi sie nie podobały jak ich wrzucam tutaj na bloga hehe :)
Na zdjęciach zobaczycie : park, rynek itd.

Tak nie do tematu ale proszę was o zagłosowanie na twitterze na Justina. Wystarczy że dodacie jakieś słowo a po nim:  #EMABiggestFansJustinBieber .

Jutro mija rok od ukazania się teledysku Dawida Kwiatkowskiego do piosenki- Jak to.
https://www.youtube.com/watch?v=gjZcAdGTil4  tutaj macie link . 
Z tej racji pomóżcie w nabijaniu wyświetleń. 
A już niedługo, a dokładnie 19 listopada Dawid wydaje najnowszą płyte(4), której nie moge sie doczekać. Jestem bardzo jej ciekawa. To będzie całkowicie coś innego. A wy jak myślicie? 
Zaś 13 listopada wychodzi najnowsza płyta Justina Biebera. To już w ogóle będzie pewnie sztos. 

Ja z niecierpliwością czekam na to aż będzie podpisywanie płyt Dawida. Mam taką nadzieję że w tym roku w końcu będzie ono w Lublinie. 

Oglądaliście wczoraj Super Dzieciaka, w którym jurorem jest właśnie Dawid? Jak dla mnie ten talent show jest bardzo fajny. Dawid sprawdza się w roli jurora. 

Piosenka na dziś:
https://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0




















A tutaj z początku zimy




Niedługo pewnie wybiorę się na jakąś jesienną sesje więc będą nowe zdjęcia.

 

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs, Damian Pietroń ;)
    Kocham to miasto, mieszkam na Fabrycznym, lecz Stary Krasnik tez jest przepiekny, jestem Kwiatonator, bylem na jednym koncercie (jak narazie) 30.08, Lublin, a Teraz jade na koncert 06.11 do Stalowej Woli:) Zalezy mi na tym atografie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs, Damian Pietroń ;)
    Kocham to miasto, mieszkam na Fabrycznym, lecz Stary Krasnik tez jest przepiekny, jestem Kwiatonator, bylem na jednym koncercie (jak narazie) 30.08, Lublin, a Teraz jade na koncert 06.11 do Stalowej Woli:) Zalezy mi na tym atografie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs Agata Czerwonka) Ale masz super (predyspozycje na to żeby zostać fotografem zdjęcia mega w sumie to też trochę uwielbiam fotografie ale dopiero się uczę super blog i uwielbiam go czytać życzę dalszych sukcesów na blogu i kto wie może uda ci się być popularna życzę ci tego z całego serduszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs Marysia Lubelecka/
    Zdjęcia są cudowne, masz predyspozycje do fotografowania i pisania, zycze ci sukcesow, bo napewno daleko zajdziesz. Milo ze robisz konkurs dla innych!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs, Justyna Bartosik.
    mega zajebiste zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs - Agata Kubik :) + Mega zdjęcia i wpisy , wydaje mi się że będę częściej tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs- Justyna Adamik +mega śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń