wtorek, 15 września 2015

Wyjazd do Warszawy. Wyniki konkursu

Witajcie :)
Od paru dni mam bardzo dobry humor a to dzięki moim kochanym przyjaciołom: Agni i Krzyśkowi :) DZIĘKUJE  wam za to bardzo:))

Warszawa!!

 Bardzo polubiłam to miasto. Mimo że jeszcze całej Warszawki nie zwiedziłam ale mam nadzieję że niedługo mi się to uda.

Przez te pare dni dużo się wydarzyło,tak jak już pisałam we wcześniejszej notce,spotkałam Patryka Pniewskiego, Janje i wielu innych. Nawet spotkałam Sarse w złotych tarasach,która stwierdziła że nie ma czasu nawet na zdjęcie (miło na prawde).
Co do Patryka to spotkałam go pod studiem Egurroli, bo akurat weszłam na jego snapa i zobaczyłam że jestem koło Pałacu Kultury i   wtedy szybko z koleżanka  pobiegłyśmy pod studio(musiało to na prawde śmiesznie wyglądać bo ja jeszcze targałam ze sobą walizke). 
Była tam tez Valeriya,która tańczy z Patrykiem w Tańcu z Gwiazdami.
Gdy  siedzieliśmy w studiu wyszła Ewelina Lisowska,pobiegliśmy za nią żeby zrobić sobie z nią zdjęcie( to powiedziała że tylko grupowe bo jest zmęczona,więc to zrozumieliśmy i zrobiliśmy grupowe) .
Na drugi dzień byłam właśnie w The Voice of Poland . Na prawde bardzo lubie ten program i ludzi,którzy tam pracują no i oczywiście prowadzących.
W 3 dzień zwiedzałam Warszawę, byłam na Krakowskim przedmieściu ,na ul. Chmielnej pod Damiana Siczka(fryzjera) domem,tam gdzie ma swoje studio fryzjerskie.(widziałam go aby przez okno)
No i tego dnia też byłam pod studiem Egurrola,gdzie widziałam sie znów z Patrykiem. Ale spotkałam też Janje,której w ogóle nie sądziłam że spotkam. (jest taka sympatyczna i kochana,tak samo jak Patryk). Spotkałam też wtedy aktora-Artura Ponteka.
No i w 4 dzien niestety musiałam wracać do domu:( Powiem wam szczerze że jak odjeżdżałam to w busie sie popłakałam. Nie chciałam wracać do domu, chciałam strasznie zostać. Ale musiałam wracać bo na drugi dzień jechałam do Lublina na koncert Kwiata.

Teraz wyniki konkursu.
Z racji tego że Patryk z  Valeriyą mieli ostatnio numer 7 w Tańcu z gwiazdami to tak policzyłam komentarze. Także 7 komentarz jest  Natalki Jędruszczak. Gratuluję. Odezwę się do Ciebie przez e maila . 

Z Racji tego że Natalka się nie zgłosiła ani nie odpisała na mojego e maila autograf wygrywa Natalia Pokora. Gratuluje .


To zdjęcie Dodał Patryk na swojego snapa












Z Eweliną Lisowską










































5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo jeszcze raz i czekam z niecierpliwością :*
    Zapraszam także do siebie http://daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki. może jutro dojdzie albo w piątek :) daj znac

      Usuń