czwartek, 3 września 2015

Talent show i koncert Dawida Kwiatkowskiego w Lublinie w Tarasach Zamkowych + konkurs

Hejcia :)
Miałam wcześniej pisać notkę ale jakoś nie miałam czasu. Dużo się wydarzyło,spełniłam swoich parę marzeń,z czego jestem cholernie dumna.

Ale zacznijmy od początku, ostatnio byłam w Warszawie na 4 dni. 
27.8- byłam w The Voice of Poland na publiczności,gdzie poznałam 2 strasznie gadające dziewczyny ,pozdrawiam was hehe :)
Ja byłam akurat jak nagrywali już nokauty. Szkoda mi osób,które odpadły bo na prawde miały świetny głos a piosenke nie dobraną do głosu. Z jednym chłopakiem,który odpadł miałam okazje akurat popisać na fcb. Strasznie mi go szkoda. wybrali mu piosenkę,którą trenerzy nie lubią a na dodatek każdy kto ją śpiewa to odpada,jak zauważyłam. 
A tak to pozwiedzałam Warszawe,spotkałam paru aktorów,tancerzy itp,np: Janje Lesar, Patryka Pniewskiego, Walerije Żurawlewe, Sarse, Eweline Lisowska. Ale o tym już w następnej notce.

A co do dzisiejszej notki to 30.8. byłam w Lublinie na talent show i koncercie Kwiata .
Pod tarasami byłam już o 8:30 jakoś. O 9 otworzyli drzwi i wszyscy zaczeli biec pod scene,ale były krzesła i wszyscy  na nich siedzieli. O 15 zaczął sie właśnie talent show. Prowadzącym był Jankes. W jury byli: Kwiat, Katarzyna Cichopek i Agnieszka Kaczorowska.  Było 10 uczestników. 1 miejsce Zajął 13 letni chłopczyk, 2- dziewczyna,która śpiewała na prawde zajebiście a 3 chłopak,który grał chyba na akordeonie. Po tym wszystkim na scene wyszedł zespół Dawida i zaczął sie przygotowywać do koncertu. Po 18 wyszedł Dawid i zaczął swoje wielkie show heh xd :) Ale dał jak zawsze czadu. Było ZAJEBIŚCIE. Udało mi się w końcu nagrać jak do mnie machał.Nawet się parę razy na mnie spojrzał ;] Wkurzali mnie ochroniarze,którzy mi zasłaniali. Jeden chciał mnie wyprowadzić z koncertu bo powiedziałam mu ze mi zasłania. (miło) haha . 
A jeszcze zapomniałam napisać że podczas talent show były konkursy. Zgłosiłam się i Jankes mnie wziął. Stojąc na scenie robiłam zdjęcia Dawidowi, i on to zobaczył i mi zapozował,ale oczywiście Jankes mi go zasłonił i powiedział do mnie: Pani fotograf nie robimy zdjęć,oczywiście powiedział to w żartach i nie zrobiłam tego zdjęcia mu a było by takie ładne :/ no ale już trudno.

Ale najważniejsze że udało mi się zrobić zdjęcie z Dawidem.  <3

Do obejrzenia i posłuchania:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw-vtCiZafk&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=DK_0jXPuIr0

Mam dziś dla was niespodziankę czyli konkurs.
Chcielibyście mieć autograf  Patryka Pniewskiego i Roberta Moskwy?
Ostatnio też był Roberta ale mam jeszcze jeden więc mogę komuś oddać. 

Więc zasady konkursu:
1.napisz coś w komentarzu,podając także  swoje imię i nazwisko
2. podaj swojego e maila 
Konkurs trwa do 10.9.15 

Co do zdjęć to Proszę was o nie ucinanie mojego podpisu. A jeżeli już je gdzieś wstawiacie i niestety trzeba uciąć bo jest za duże to proszę podpisać mnie jako fotograf, np na instagramie wystarczy napisać: fot. @malutka0223



najlepsze<3

z zespołem Dawida

za mną Agnieszka Kaczorowska


































to właśnie on zajął 1 miejce
















































5 komentarzy:

  1. Natka-Daga... Jestem z Ciebie dumna rób swoje coraz lepiej Ci to wychodzi.Marzenia są po to by je spełniać:)Super fotki porobiłaś Dawidowi :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika Mazur didi.m@poczta.fm i chciałabym autograf Patrykka Pniewskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia jak zawsze mega są <3 Notka też spoko :)
    Autograf Patryka Pniewskiego
    Angelika Terejko
    terejko_a@o2.pl
    :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na tym samym koncercie Dawida ❤
    Natalka Jędruszczak
    Autograf obojętnie kogo ale najbardziej to Patryka
    daylightnatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę ze spotkalas tak wiele wspaniałych osób ♡ A w szczególności Patryka I Dawida 😍 Zdjęcia sa naprawdę świetne ;3 Mam nadzieję że wrażenia z koncertu takie same ;)) Ogólnie masz świetnego Bloga :3
    Autograf Patryka
    Natalia Pokora
    natalia.pokora@onet.pl
    pozdrowionka i do zobaczenia na Słoneczkach :**

    OdpowiedzUsuń