czwartek, 6 sierpnia 2015

Dni Kraśnika 1-2.8.2015

Hej;)

Jak co roku z moim mieście odbywają się Dni Kraśnika, w tym roku w pierwszy dzień zagrały takie zespoły jak:  Fantastic Boys, Impuls oraz Buenos Ares, a gwiazdą wieczoru był Zespół Sumptuastic.
Zaś na drugi dzień były kabarety takie jak: Kabaret Ciach,  Formacja Chatlet i Kabaret Weźrzesz. 
Kabarety są na prawde prześwietne,jak będziecie kiedyś mieli okazje pójść na nie to polecam bo na prawde warto,kupa śmiechu a najbardziej przy Formacji Chatlet i Kabarecie Weźrzesz.
A co do zespołu Fantastic Boys, to miałam okazje zrobić sobie zdjęcie z jednym z wokalistów,który zaprosił mnie do ich garderoby żeby wziąć sobie od wszystkich autografy. Było mi troche głupio bo ja tam wchodze a drugi wokalista sie akurat przebierał,ale mu  nie przeszkadzało to że tam byłam i później ten co mnie zaprosił sie tez przebierał i tancerki tez,także śmiesznie ;d 
Kabaret Weźrzesz jest bardzo przemiły jak dla mnie, oni też mnie zaprosili do garderoby, dali mi pocztówke na której sie podpisali i zrobili sobie ze mna zdjęcie, a Pani która tam bierze udział to jest tego samego wzrostu co ja. Pytała się mnie czy jeszcze urosne,ale powiedziałam jej że raczej już nie.
Wieczór zakończył się fajerwerkami.
W Poniedziałek byłam ostatni dzień na malinach letnich, we wtorek już byłam na jesiennych.
I co najgorsze  jest w tym wszystkim ? że strasznie mnie jakies owady tam pogryzły ,jestem cała pogryziona i na brzuchu mam małe krostki, nie wiem od czego :( i nie wiem co mam zrobić. Wypiłam już 2 razy wapno i smarowałam się jakąś maścią. Macie jakieś sposoby na to? jak tak to piszcie w komentarzach. Bo dziś przez cała noc i cały dzień się drapałam, to jest nie do wytrzymania:(
Jutro wybieram się do Lublina,zapisać się do szkoły policealnej jednorocznej, na kierunek- fotoreporter. Bardzo się cieszę że znalazłam taką szkołe, bo jak wiecie kocham robić zdjęcia,więc mam nadzieję że jeszcze dużo sie w tej szkole naucze.
Wczoraj na eska tv dodzwoniłam sie na skypa do programu: #najlepszyprogram . 
Polecam oglądać codziennie o 16,na prawde warto, fajna nagrody do wygrania itd. Ja np wygrałam płyte Summer City i okularki ,na które właśnie czekam z niecierpliwością. Cieszę się ze w końcu sie dodzwoniłam i to jako pierwsza . Dzwoniłam do nich już na skypie ze 20 razy  i z 20 razy na komórke i zabrało mi z konta 3 zł haha xd ale i tak jutro blokują mi konto.
Ps. Więcej zdjęć możecie zobaczyc na stronie: Nasze miasto Kraśnik,zapraszam:
 http://krasnik.naszemiasto.pl/artykul/tak-przebiegaly-dni-krasnika-2015-zdjecia,3471011,gal,t,id,tm.html
Tak w ogóle dowiedziałam sie że przedwczoraj czy 3 dni temu Kasi,która wygrała u mnie konkurs,doszły autografu,więc bardzo się cieszę.
A teraz czas na foteczki :



Agni Caldarar






















takie udało mi się zdjęcie zrobić z Fantastic Boys
























Człowiek pampers

Z Kabaretek Weźrzesz















Z Kabaretem Ciach




















Formacja Chatlet tak zwany Buba i jego kolega







1 komentarz: