niedziela, 5 lipca 2015

Dni Kraśnika 2-3.8.14r

Witam :)
Jestem już po egzaminach. Powiem wam że jeden poszedł mi dobrze a drugi tak sobie. Boję sie że tego praktycznego nie zdałam :( Ale wszystko okaże się na początku września. Musze tyle czekać.
A co do matury to nie ma co się chwalić ponieważ nie zdałam matmy i anglika:( więc powtórka za rok. Ale wiem że dużo osób nie zdało z matmy. No ale nie ma się co dziwić,jak taki nauczyciel. Więc po wakacjach odrazu biorę się za naukę. Magda.O już mi pożyczyła ksiązke i płyty, także będę się miała z czego na angielski uczyć. 
Byłam już jeden dzień na malinach, jak na pierwszy raz zrywania malin letnich w pudełeczka to poszło mi dobrze, bo zerwałam aż do 100 pudełeczek. Zarobiłam 80 zł . Jeszcze trochę pieniążków uzbieram i będę miała moją lustrzankę o której marzę od tak dawna <3
Dziś byłam na sesyjce z Agni i Krzyśkiem a jutro u mnie w Kraśniku są Maliniaki i będzie Pawkin i Lemon :) Bardzo się cieszę. Jak mi się uda  to na pewno wezmę dla was autograf na konkurs.
Niedługo z Agni wybierzemy się do Janowa nad wodę . Trzeba odpocząć :)
Dziś Magda wyjeżdża za granica do pracy :(( musiałyśmy się pożegnać na parę miesięcy. Pewnie wiecie że pożegnania są najgorsze i to nawet na te 3/4 miesiące albo dłużej.
A co do tematu notki to Dni Kraśnika 2014 były super. W pierwszy dzień śpiewali ludzie z CKIP, Zespół Ulica, Zespół Pawkin  i Budka Suflera,ale niestety nie wolno im było robić zdjęć. Nie pozwolili. Była także Izabela Trojanowska.
Zaś na drugi dzień pierwszy raz u nas w mieście był kabarety takie jak: Kabaret Skeczów męczących i Kabaret Smile.

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz