wtorek, 23 czerwca 2015

Reggae Kraśnik , Festiwal kolorów, 19.07.2014

Dziś bez notki. Napisze aby jakie zespoł wystąpili : Ayarise, Roots Rockets, Izrael oraz Mesayah. Mam nadzieje ze w tym roku albo za rok znów będzie taka imprezka fajna. Powiem wam że jestem juz po egzaminach zawodowych. Jeden poszedł mi dobrze a drugi średnio. Trzeba czekać do sierpnia na wyniki. 30 czerwca bede miala wyniki matur. Jestem już ciekawa czy zdałam wszystko.
A co do zdjęć to najważniejsze jest dla mnie to z Mesajahem. Niezapomniane chwile,kiedy czekałam na to zdjęcie. Pamiętam jak miał już iść a ja stałam koło niego i on sie na mnie spojrzał,uśmiechnął sie do mnie i powiedział: Oo chodź do mnie jeszcze ty Myszko ! a ja taki zaciesz odrazu bo powiedział do mnie: Myszko. Aż byłam w szoku. Nigdy tego nie zapomne.
 A teraz mykam bo jade ulotki rozwozić,mimo ze jest beznadziejna pogoda no ale trzeba. Do nastepnej notki.





    Ja na scenie z kubkiem,ktory wygrałam;] To było pare lat temu




Ja pod sceną robiąca fotki

Najważniejsze zdjęcie <3 z Mesajahem.




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz