piątek, 17 lipca 2015

Maliniaki w Kraśniku 2015 . KONKURS

Cześć :)
5 lipca odbyły się w moim mieście- Kraśniku Maliniaki. Powiem że było na prawde fajnie, tylko szkoda ze tak mało zespołów było.
Śpiewał zespół : Filet na którym nie byłam, Pawkin,który jak zawsze dał czadu no i gwiazda wieczoru czyli Lemon. 
Wcześniej śpiewała młodzież i dzieciaki z CKIP. 
Załatwiłam sobie i mojej koleżance plakietke żeby wejść za barierki. 
Moja koleżanka- Agni śpiewała więc nie byłyśmy tam same. 
Byłam na próbie Lemona,po którym były już występy.
Lemon na prawde dał zajebisty występ. Bawiłam się pod sceną z koleżanką- Moniką. To był już 3 koncert Lemona na którym byłam. Tak w ogóle złapałam Igora po próbie za sceną,poprosiłam o autografy. Miałam 2 zdjęcia,które chciałam żeby mi podpisał,jak je zobaczył to powiedział: nie podpisze ci ich bo są stare a ja takie spojrzenie na niego i sobie pomyslałam że to dziwne. Dobrze że miałam kartki to chociaż mi te 2 kartki podpisał. Jeden autograf mam dla siebie a drugi bez imiennie,czyli będzie dla was na konkurs już dziś. Ale nie tylko Igor Herbuta mam autograf ale też Roberta Moskwy z M jak miłość. A i zapytałam się Igora o zdjęcie ale powiedział że dopiero po koncercie no to z niecierpliwością czekałam, bardzo się cieszyłam bo od dość dawna marzyłam o zdjęciu z nim.
Po koncercie cały zespół rozdawał autografy no i robił sobie z niektórymi zdjęcia. Oczywiście Igor szedł a koło niego jego manager. Pytam się Igor mogę zdjęcie? a jego manager odrazu się wpieprzył i powiedział że nie robimy zdjęć, to ja mu powiedziałam ze zdziwieniem że: jak to nie?  na to on: no nie robimy, nie mamy czasu, to z koleżanka się wkurzyliśmy i zaczeliśmy sie  z nim kłocić ,moja kolezanka już prawie płakała ze złości. A teraz sie na samą siebie wkurzam bo mogłam mu powiedzieć że Igor powiedział nam że po koncercie sobie z nami zrobic, a na dodatek organizator tez powiedział że będzie można sobie z nim zdjęcie zrobić. Więc hello, gdzie tu jest sprawiedliwość? Mówią co innego a robią co innego. Jak tu się nie wkurzyć? Ale ważne ze chociaż mam autograf.

O Maliniakach tyle a teraz coś dla was, czyli konkurs:

Co trzeba zrobić żeby wygrać?
1. Skomentować ten post
2.Podać swojego e maila w komentarzu pod tym postem i napisać: gotowe

Konkurs trwa do 23.7.15 :)



To zdjęcie Lemon dodał na fcb i ma ustawione jako tło

Agni Caldarar


















Z Andrzejem Pawką z zespołu Pawkin





















4 komentarze:

  1. Chciałabym wygrać autograf Igora, ponieważ go uwielbiam, a nie miałam okazji zdobyć jego autografu... ;c
    email: some.mysterious@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialas wspanialy dzien zazdroszcze. :3
    Ci ochroniarze i menagerowie to serio serca nie maja nastepnym razem walcz bardziej ^^
    Ale i tak cudowny dzien mialas <3
    Chcialabym jego autograf ponieważ bardzo go uwielbiiam *.*
    Email: kati616@wp.pl

    OdpowiedzUsuń