niedziela, 7 czerwca 2015

Strażacka Majówka w Kraśniku

Po tylu tygodniach znalazłam czas żeby napisac notke.
Troche mam nauki do egzaminów zawodowych, które mam 15 i 17 czerwca. 3majcie kciuki.
No a teraz jeszcze mamy dużo eventów ,urodzinek,wesel itp z wolontariatu.
Także jest co robić. Jeszcze w między czasie z Karina plakaty roznosiliśmy po instytucjach i rozklejaliśmy na przystankach.(wiatach dokładnie) .
Jutro mam też mam piknik rodzinny czy cos takiego w Wilkołazie III. 
Ale do rzeczy dziś dodaje fotki ze Strażackiej majówki w Kraśniku. Było fajnie, nie powiem że nie. 
Spotkałam kolegów, także spoko. Były pokazy różne i zrobiłam mnóstwo zdjęć,które właśnie dzisiaj tutaj dodam. A był tez Robert Moskwa , którego możecie kojarzyć z M jak miłość, opowiadał on o bezpieczeństwie. Mam dla was jego autograf. Na dniach zrobie konkurs.











































Z Patrykiem- ze znajomym :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz