piątek, 3 kwietnia 2015

Znalazłam chwile czasu żeby tutaj napisac jakąś notke.
Troche roboty jest w domu- pieke ciasta,sprzątam no i przygotuje się do świąt,które już są w niedziele:) Rodzinka przyjeżdza i znów będzie ciekawie. Najbardziej czekam na jajka z majonezie mmm pycha. A wy co najbardziej lubicie na świeta jeść?
Dziś będe kończyc moje ciasto- Aniołka. A moja mama robi- snickersa.
A oprócz przygotowań do świąt jeszcze musze rozwiązać egzamin,który wczoraj  zaczęłam, zrobić cała mature z Angielskiego plus 2 listy i napisać wypracowanie z Polskiego. Troche pracy przede mnie.
Na szczęscie jeszcze tylko 2 tygodnie nauki i zakończenie roku 24.4.15

A 23 jade na koncert charytatywny do  CKIP ,który będzie dla Angeliki Matwiej, mojej kuzynki. Skarbie wracaj jak najszybciej do zdrowia <3
Wiem że będą różne rzeczy które bedzie można wylicytować,dlatego biore pieniążki. Oczywiście też pieniadze wrzucę do puszki.
2 maja,bardzo ważny dzień. Dawid Kwiatkowski  i Honorata Skarbek będą w Zamościu.
Będzie to koncert w plenerze więc oczywiście jade. Nie opuściłabym takiej okazji.
4 maja matura z polskiego.
5 z matmy  a 6 z angielskiego.
Trzymajcie kciuki. Żeby wszystko poszło dobrze.

Dziś fotki będą z koncertu Lemona w Lublinie. To było 31.8.14 r. Tego dnia pierwszy raz widziałam go na oczy. To było dla mnie coś niesamowitego. Jarałam się strasznie. Byłam pod wrażeniem kiedy zaczął śpiewać. Igor ma na prawde świetny głos. Na jednej z piosenek prawie się popłakałam, śpiewał chyba wtedy: Scarlett. To była juz ostatnia piosenka,która śpiewał a ja musiałam szybko iść na busa , ale  kiedy już szłam to nie mogłam przestać sie patrzeć, jak to śpiewał to ja się aż złapałam za głowe i nie chciałam iść ale koleżanka mnie poganiała,bo później nie miałybyśmy jak wrócić do domu. Na prawde warto iść na jego koncert i posłuchać go na żywo. Widziałam go już 2 razy.
W którejś notce są fotki z tego 2 razu. 10 maja jeszcze ma być też w Lublinie na Kozienaliach. Będzie też Mrozu i Afromental. Niestety na drugi dzien mam mature z angielskiego dlatego  też postanowiłam że pojade aby zobaczyć aby Mroza i Afromental.
A Lemona zobacze jeszcze w lipcu. Zapewne wtedy uda mi się zrobić z nim zdjęcie i chwile z nim pogadać. Wezme wtedy też autografy na konkurs dla was.

Piosenki na dziś:   https://www.youtube.com/watch?v=qV5lzRHrGeg
https://www.youtube.com/watch?v=KWZGAExj-es
Polecam posłuchać.
Filmiki z tego wydarzenia:
 https://www.youtube.com/watch?v=yUoUjHT1wWs
https://www.youtube.com/watch?v=D-vpPKthvWw
Zdjęcie,które dodał Igor na fcb i na którym jestem po prawej stronie w czerwono białej bluzie i pokazuje serduszko.














2 komentarze:

  1. jeju ja kocham jajka! każde! z majonezem też uwielbiam :D
    i jakie pyszne ciasta u Ciebie! :)

    Zazdroszczę tego koncertu 2 maja, ja nie dam rady przyjechac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo na prawde? no to szkoda:(
      noom pierwszy raz na świeta upiekłam sama ciasto:) jestem z siebie dumna.

      Usuń