poniedziałek, 30 marca 2015

Jak tam u was? U mnie może być, troche duzo nauki. Jeszcze 3 dni szkoły i wolne.
Święta :) Jak ja lubie kiedy jest wolne od szkoły.
Czekam do 20 kwietnia na rade . 24 mam zakończenie roku wiec spoko :)
Wczoraj dowiedziałam się że Patryk Kumór bedzie w Lublinie w kwietniu na podpisywaniu płyt także bardzo się ucieszyłam . Na pewno pojade oby  tylko to nie było właśnie 24 .
Tylko mam problem bo nie mam płyty. Ale czekam z niecierpliwością na moja zamówioną bluzke więc akurat może tez tam bd płytka, bo była taka promocja,kupisz bluzke za 30 zł do danego dnia to będziesz mogła w swojej paczce znaleźć najnowsza płyte albo koszulke :)
Wczoraj wieczorem wybrałam się do Magdy. O i przez 2 albo 3h rozwiazywaliśmy zadania z matmy, bo miałam 3 zadania do sql do zrobienia no i zrobiliśmy też maturalne które miałam wydrukowane. W środę będziemy je kończyć.
Jakie placki będziecie piec na świeta? Ja będę  aniołka piekła. Mam nadzieję że będzie pyszny. Przyznam się wam że to będzie mój 2 placek który zrobie samodzielnie. Więc trzymajcie kciuki żeby mi wyszedł.
Pewnie zauważyliście że dużo dodaje zdjęć zachodów słońca. Ale lubie robić takie fotki. Już w następnej notce dodam z jakiegoś festynu albo koncertu zdjęcia. 
A teraz fotki:
Dodaje jedno swoje tak dla odmiany  :













1 komentarz: