poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Dni Kraśnika 24-25.8.13r i dodatkowo Bieg po uśmiech 2013

Dni Kraśnika 2013.

 Na początku filmik z występu zespołu- Farby

https://www.youtube.com/watch?v=wKhc85lEaEk

Wokalista tego zespołu zrobiła konkurs,więc postanowiłam że wezmę udział. Zaprosiła 10 osób na scenę ,każdy musiał śpiewać i tańczyć tak jak ona. Ja poszłam z koleżanką. Było śmiesznie na prawde, jeszcze koleżanka stala pod sceną i się smiała. Do wygrania była ich płyta . Niestety płyty wygrały aby 5 osób i każdy musiał się nią podzielić z drugą osobą. No więc ja tą płyte mam,bo koleżanka sobie zgrała ode mnie piosenki i płytka oddała :) A później  wokalista wyszła do fanów i zyskałam na niej autograf :)
Po nich śpiewał zespół ,którego nazwy nie pamiętam. Przepraszam heh .
Następnie śpiewał Michał Milowicz. Po nim Rahim no i  3 wymiar. 
No było na prawde nieziemsko. Nie powiem że nie. Rahim dał czadu. Bardzo się cieszyłam że go widzę i słysze na żywo. Po każdym występie miałam okazje zrobić sobie ze wszystkimi zdjęcie i wziąć autograf.
Jeszcze pamiętam jak poszłam do łazienki z koleżanką a tam kto? Wokalistka z zespołu- Farba czyli Joanna Kozak. Jak wyszłyśmy to zrobiłyśmy sobie z nią zdjęcie.
To był drugi dzień Dni Kraśnik. Zaczełam od końca, no trudno ;d 
A teraz 1 .
Napisze jakie zespoły zagrały:
 Ulica, Enclose, Pawkin, no i oczywiście Robert Janowski 
Niestety zdjęć Roberta raczej nie moge opublikować. 
Ulica- zespół Kraśnicki 
Enclose- no powiem że pierwszy raz ich widziałam i słyszałam i było spoko. Wokalista tego zespołu jest sympatyczny i miły . Juana Carlosa Cano widziałam juz chyba 3 razy. Nawet trzymałam za niego kciuki jak był w Voice of Poland. no i wygrał. Gratuluje:*
No i oczywiście mój kochany Pawkin- tez jest to zespół kraśnicki.
Z Chłopakami miałam robioną   sesje zdjęciową do 1 % na Wolontariat . Oj ta sesję bardzo miło wspominam.
Tutaj filmik jak byli w Must be the music:
https://www.youtube.com/watch?v=u1_DQY2HdZI
i filmik z występu własnie na Dniach Kraśnika:
https://www.youtube.com/watch?v=RrNn2eLTobI
No to tyle w tym temacie .
Dodatkowo daje wam fotki z Biegu po usmiech 2013,które jak co roku odbywają się pod Wioską Dziecięcą. Byłam wtedy wolontariuszką i uczyłam dzieci chodzić na szczudłach, kręcić talerzykami itp. Tego dnia pierwszy raz puszczałam duże bańki. Nauczyłam się i teraz sama je robię i pokazuje dzieciakom.
A chciałam jeszcze  podziekować Oli z Eski Tv za płytkę,którą wygrałam na fejsliście ostatnio za komentarz. 
Chyba tyle na dzisiaj.
Miłego wieczoru zyczę.





Garderoba


Z Michałem Milowiczem

Autografy 














Z Rahimem i ze znajomymi


Łukasz z zespołu- Ulica


Z Enclose





Z Maćkiem Płokitą

Z Andrzejem Pawką









4 komentarze: