czwartek, 23 kwietnia 2015

Dożynki w Ostrowie 18.8.13 r i Reggae Kraśnik 11.8.13 r

Witajcie :)
Na poczatku chcę wam powiedzieć że jutro u mnie w mieście będzie koncert charytatywny dla Angeliki( chyba wam już o tym pisałam ale mniejsza o to ). Będzie do wylicytowania 4 płyty Dawida Kwiatkowskiego,mam nadzieję że jedną z nich to ja wylicytuje. 
Zapraszam wszystkich na ten koncert. Odbędzie się on w CKIP w Kraśniku Fabrycznym o godz. 17 
:)
W piątek mam zakończenie roku. Będę tęsknić za moimi kochanymi znajomymi <3 
Za uwagami,wygłupami,niektórymi nauczycielami itd. Będzie mi tego brakowało.
 
Zdjęcia będą jak sam tytuł mówi z dożynek i z Reggae Kraśnik.
Na dożynkach wystąpił Zespół Faster, którego uwielbiam. Chłopaki mnie już bardzo dobrze kojarzą i znają bo jak są ich koncerty w Kraśniku albo w okolicach to ja zawsze jestem i na każdym koncercie podchodze do nich,robię fotki i rozmawiam. Widziałam chyba ich juz 4 razy :)
Był też Zespół Spring Rolls. Reszty niestety nie pamiętam.

Co do Reggae to było wtedy mega. Zaśpiewali wtedy: Bas tajpan, Bob One,Metrowy,Ras Luta i Natural Dread Killaz . 
Najlepiej było jak podchodzę do Ras luty i pytam się czy mogę zrobić sobie z nim zdjęcie a on że tak, no to podeszłam do niego bliżej a on wziął na ręce, nie wiedziałam co się ze mna dzieje, zaczełam się smiać ahha xd no i wyszła taka fotka jak wyszła.

Fotki nie za dobrej jakości są ale nie mogłam czegoś ustawic w aparacie.
























2 komentarze: