poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Koncert charytatywny dla Angeliki. KONKURS!

W czwartek u mnie w mieście jak juz pisałam wcześniej odbył się koncert charytatywny dla mojej kuzynki- Angeliki. Byłam pewna że przyjdzie duzo ludzi no ale niestety było tyle ile było. 
Uzbierano ponad 5 tysiecy zł.
Ja osobiście wrzuciłam pieniążki do puszki i na licytacji wylicytowałam płyte Dawida Kwiatkowskiego z autografem za 50 zł. Wiem że jeszcze jedna jego płyta poszła za 50 zł także fajnie.
Co do wystepów zespół to strasznie mi się podobały. Było nieziemsko. 
Najbardziej podobał mi sie występ Zespołu- Piersi i ich wypowiedź na temat tego koncertu. Powiedzieli że jeżeli jest to koncert charytatywny i nikt nie dostanie za to pieniędzy to oni tez przyjadą i zagraja za darmo i tak się stało. Jestem pod wielkim wrażeniem. Szacuneczek dla nich.
Pod koniec wszyscy chcieli bis. Wtedy Adam wyszedł na scene że maja taki zwyczaj brać jedną osobę na scene żeby zaśpiewała razem z nimi i zapytał się publiczności czy są tu osoby,które umieją śpiewać?Nikt sie nie zgłosił ale koleżanka pokazywala palcem na mnie i mnie zawołał i musiałam pójść. Ale nie żałuje,mimo że nie umiem śpiewać to zaśpiewałam ich słynny utwór- Bałkanice.
Dałam rade i cieszę się że mogłam zaśpiewać to dla Angeliki <3
Na końcu wszyscy się ukłoniliśmy i zeszłam ze sceny.
Po koncercie rozdawali swoje zdjęcia i autografy. Można było także sobie zrobić z nimi zdjęcia.
Tutaj możecie obejrzeć cały mój występ i jak się oświadczam wokaliście zespołu- Piersi.  Można się pośmiać.
https://www.youtube.com/watch?v=vX8OnV073s0
Mam też autograf Zespołu- Pawkin.

Specjalnie dla was na tym koncercie wziełam autografy od zespołu- Pawkin i Piersi .
Chcecie?? Jeśli tak to prosze dla was robie konkurs!
dodatkowo mam dla was zeskanowane zdjęcie płyty Kwiata z autografem, która można było wylicytować na koncercie.
Daje wam jeszcze autograf Patryka Kumóra ,który zdobyłam na podpisywaniu płyt i 2 zdjęcia Dawida.

Warunki konkursu:
1. Skomentuj 2 ostatnie posty na moim blogu.
2. Napisz pod tym postem w komentarzu swojego e maila 
3. Jak wykonasz wszystko napisz w komentarzu pod tym postem: gotowe
4. Dodatkowo jeśli chcecie ale nie musicie napiszcie za co lubicie te zespoły i Dawida i Patryka

Macie czas do 3 maja do rana. Ja wyniki postaram się ogłosić jakoś po 5 maja po maturach.


autografy Zespołu- Pawkin

tył zdjęcia z autografami zespołu- Piersi

przód tego zdjęcia
autograf Patryka

zeskanowane zdjęcie płyty Kwiata


















Tą płyte i zdjęcia ja wylicytowałam

a tu ja na scenie


ukłon





4 komentarze: