poniedziałek, 9 marca 2015

Podpisywanie płyt Saszan w Lublinie

Cześć
Dziś notkę wam napisze o podpisywaniu płyt Saszan w Lublinie.
Więc od poczatku:
o 10:45 zwolniłam się ze sql,poszłam do domu ogarnełam sie,spakowałam i pojechałam na pociag. Z dworca pkp do media markt dojechałam sobie mpk. Kiedy weszłam już do środka media było chyba aby z 5 dziewczyn,no to sobie pomyślałam że spoko nie bd żadnych przepychanek itp. Podeszłam do 2 dziewczyn które stały same i sie zapoznałam,była to Alex i Julia jak dobrze pamietam, jak sie pomyliłam to przepraszam. Od Julki dostałam barnsoletke - Pop&roll, bardzo się ucieszyłam bo jak od koleżanki dostałam płyte Dawida to nie było nic, a powinny byc naklejki no ale spotkałam kochaną Julke która postanowiła mi dać bransoletkę ,którą teraz nosze codziennie. Ale wróćmy do tematu . Pogadałam sobie z dziewczynami jeszcze,później zaczeły zbierać sie inne osoby do tych dziewczyn z którymi siedziałam,więc coraz więcej osób poznawałam.
Czekalismy do godziny 17 . 
Godzina 17:05 wyszedł Jacek  i Nina z 4fun tv, pogadali z nami,pośmiali się itp. Okazało się że Niny chłopak pochodzi z tego samego miasta co ja czyli Kraśnika :) No to się ucieszyłam.
17:40 chyba jakoś przyszła Saszan. Na początku zadawaliśmy jej pytania no a już później zaczęła podpisywać płyty. Najpierw weszła Angelika z tortem,który specjalnie dla Saszan upiekła.
Ja weszłam jakoś 4. Podeszłam do Saszan i spytałam się jej czy mnie pamięta bo jeszcze jak nie była sławna to pisaliśmy ze sobą na fcb itd. Powiedziałam jej że Dagmara jestem a ona na to: ooo Dagmarka. Dałam jej bransoletkę z napisem: Bieber&girl , bardzo się ucieszyła i podziekowała. Chwile z nią pogadałam o maturze,podpisała mi płyta,przybiła piątke i poszłam . Miałam zaciesz na twarzy że w końcu ją spotkałam. Saszan sie zdziwiła jak jej powiedziałam że to nasze pierwsze spotkanie. No ale coż,mam nadzieję że jeszcze kiedyś bedzie w Lublinie.
Po podpisaniu mi płyty poszłam szukac kolegi z grupy: Staruchów, oczywiście go nie znalazłam ale za to wyszedł do nas Jacek i robil sobie z nami fotki,nagrywalismy go jak pozdrawia różne osoby i w ogóle. A później zawołałam Nine i przyszła do nas to też sobie zdjęcie pstryknełam z nią . 
Na sam koniec postanowiłam ze porobie jeszcze fotki Saszan z fanami . Porobiłam i poszłam. Wychodząc zobaczyłam kolege z jakąś koleżanką że maja małe plakaty Sasza to sie zapytałam skad maja,powiedzieli ze od takiego Pana,który akurat stał na przeciwko i zdejmował taki duży plakat z szyby, to podleciałam jako pierwsza i go ładnie poprosiłam i mi dał :) Poszłam na przystanek i pojechałam na targi Lublin i stamtąd musiałam biec na dworzec pkp żeby zdążyć na pociag,który miałam mieć za jakieś 7/8 minut , no ale na szczęście zdążyłam .
Na drugi dzien wchodze na instagrama do Saszan i co widze? Jej zdjęcie na którym widać bransoletkę która ode mnie dostała. Mega się ucieszyłam. 
Dziękuje za ten dzień. Było na prawde extra. Nikt się nie pchał,było spokojnie i w ogóle. 
A tak w ogóle Saszan wczoraj dodała nową notkę na bloga, zobaczyłam tam że ma ona takie same ciapki jak ja.
A Dziś byłam w Lublinie na otwarciu tarasów zamkowych ale o tym już w następnej notce.

https://www.youtube.com/watch?v=Vj4fcnAP2jY  Pozdrowienia od Jacka dla Staruchów <3
https://www.youtube.com/watch?v=qjbUg0cGqVs a tutaj pozdrowienia dla Dawida Kwiatkowskiego
https://www.youtube.com/watch?v=vYcWH_o66NI&feature=youtu.be  Saszan odpowiada na pytania


Ode mnie bransoletka <3

Dziękuje za autograf i podpis: Dziękuje zdaj maturkę :)



Z Jackiem

Z Niną

















takie same ciapki mamy

3 komentarze: