poniedziałek, 16 marca 2015

Otwarcie Tarasów Zamkowych w Lublinie

Jak sam tytuł mówi dziś notka będzie o Otwarciu Tarasów Zamkowych w Lublinie.
Co do samej tej galerii to jestem pod wrażeniem, na prawde jest to bardzo duże, że nie można się odnaleźć, ja szukałam  mamy i nie mogłam jej znaleźć, bo nie wiedziałam gdzie co jest. 
A co do otwarcia to ja byłam w niedziele kiedy była Rodzinka.pl . Bardzo chciałam ich zobaczyć więc pojechałam . Nie sądziłam że będzie aż tyle ludzi. Było na prawde strasznie, pchali się,było duszno i nie dało sie oddychać . Dużo osób mdlało w czasie czekania na Rodzinke.pl .
Na początku było spoko, wyszli na scenę, zaczeli opowidać o serialu ich itp. Kiedy zaczeli wpuszczać ludzi do nich po autografy,zaczeły sie przepychanki i inne rzeczy, to było straszne, na prawde. Na szczęscie ja stałam tam gdzie się nie pchali. Po jakichś 40 min podpisywania ochroniarze nie wytrzymywali i nie dawali rady już więc organizator postanowił że zrobią przerwe i wymyślili że autografy podpiszą bez dedykacji i hostessy rozdadzą. Po 2h wyszli z powrotem, odpowiadali na pytania które zadawał im Tomasz Kammel . Podziękowali nam i poszli. Po paru minutach weszły dziewczyny i rozdawały autografy, mi w tym czasie udało sie wyrwać ochroniarzom i poszłam pod scene robić zdjęcia, to oni sie tak na mnie spojrzeli i zobaczyli że ja nie jakaś pato to nic nie mówili i mnie zostawili w spokoju i robiłam sobie zdjęcia,wziełam 2zdjęcia z autografami i jedno puste od jakiegoś  ochroniarza.
Najbardziej śmiać mi się chciało z jednego ochroniarza bo jak wszyscy sie pchali to jeden z nich ciągle martwił się o swój krawat haha, postanowiłam że włożę mu go w koszule i tak zrobiłam, to sie zaczął śmiać.
Tutaj macie filmik który dodałam na yt : https://www.youtube.com/watch?v=HzIYG5hLbUY
https://www.youtube.com/watch?v=9oLiwy_OTiM&feature=youtu.be  Występ Marty Bijan

Zakaz kopiowania zdjęć !





















2 komentarze: