sobota, 28 lutego 2015

4koncert Dawida Kwiatkowskiego w Lublinie

Cześć.
Dziś tematem mojej notki jest koncert Kwiata !! tak własnie Dawida .
To był jak dla mnie najlepszy koncert na jakim byłam .
Powiem jedno: było zajebiście.
Od  czego tu zacząc?? no tak najlepiej od początku.
Więc przyjechałam przed 14 do Lublina pod klub .
Spotkałam się tam z Victorią.C z mojego miasta,później doszła do nas: Oliwia, Marta, Martyna i inne dziewczyny. Pogadałyśmy i poszłyśmy za klub zobaczyć busa Dawida, zrobiliśmy sobie zdjecie i wróciliśmy . Po wejściu do klubu staliśmy przy drzwiach wejściowych na sale gdzie znajduje się scena. To było chyba najgorsze, wszyscy sie darli na siebie nawzajem, pchali się jak nie wiem itp, ja sobie stałam na schodkach spokojnie i czekałam aż otworzą drzwi. Jak już je otworzyli to wszyscy się tak rzucili że przygnietli mnie to sciany ale jakoś sie wydostalam i pobiegłam na schody koło głośnika. Byłam taka szczęsliwa że tam stoje bo wiedziałam że w końcu bede blisko Dawida. 
Stałam sobie z Oliwia, bo dziewczyny nam sie gdzies zgubiły w tłumie. Ale na szczescie stała koło nas Klaudia,której nie poznałam(sorka heh), a po czerwcowym koncercie mialam u niej spać ale w końcu nie spałam. Tak więc pierwszy raz spotkaliśmy się na tym koncercie,ona mnie poznała odrazu.
Godzina 17 miał zacząc się koncert ale było opoźnienie nie wiem czemu i 15 po 17 jakoś wyszedł Dawid na scene . No i się zaczeło. Pisk totalny itd. W pewnym momencie Kwiat ze sceny pokazał na mnie palcem i się uśmiechnął. Ja nie wiedziałam co sie dzieje, byłam w szoku, serce mi biło jak oszalałe,myślałam że zwariuje ze szczescia ale to było na prawde, ja to dalej nie wierze. To było najlepsze co mogło mi się wydarzyć a później znów pokazal tylko ze do aparatu a ja głupia ani tego nie nagrałam ani nie zrobiłam zdjęcia... Kiedy podszedł bliżej naszej strony złapał moja kolezanke za reke to ja w tej chwili złapałam go za nadgarstek ! To był pierwszy raz kiedy dotknełam go na koncercie. 
W czasie koncertu pokazał na plakat #staruchów ,które zrobiły dziewczyny które przyjechały z Warszawy i okolic. A na koncu wszystkich #staruchów pozdrowił. 
Po koncercie zdecydowaliśmy z Klaudia pojdziemy pod hotel, no więc tak zrobiliśmy.
Dawida niestety nie widzieliśmy na początku. W hotelu aby widzieliśmy Szymona,który wyszedł do fanów i nagrywał jak spiewaliśmy piosenke- Jak to i udzieliliśmy mu wywiadziku,za co kochamy Dawida itp. Jakoś po 21 przyjechał bus z zespołem i chyba z Wrzoskiem. Wszyscy fani poszli za hotel tam gdzie bus. Tam Dawida nie było bo on był dalej w hotelu. Mój kolega z którym przyjechałam pogadał z Wrzoskiem i sie troche dowiedział i mi powiedział. Miałam prezent dla Dawida i ciasto,które lubi czyli jabłecznik z okazji moich 20 urodzin . Więc dałam to Wrzoskowi,powiedział ze na pewno mu przekaże. Więc mam nadzieję że przekazał i zjadł ten jabłecznik. Podałam sb reke z Wrzoskiem i Szymonem i odeszłam.  Po paru minutach zobaczyłam że Wrzosek z kimś idzie, ja patrze a tam Dawid. Byłam w szoku bo juz myslalam ze go nie zobacze i w ogole, no to podbiegłam dotknełam jego ręki i wszedł do busa. Akurat miałam takie szczescie że stałam przy samiutkiej szybie a on siedział na samym przodzie żeby nas jeszcze pożegnać. Powiedzieliśmy mu że go kochamy i żeby do nas wrócił. Później nas nagrywał i pojechali . Byłam wtedy jeszcze bardziej happy bo domyślałam sie że moze gdzieś wstawić ten filmik i faktycznie wstawił na snapa. Widać mnie i jestem z tego bardzo ale to bardzo szczęśliwa. W końcu na filmiku Kwiata jestem !
Dodał zdjęcie na Instagrama z koncertu ale niestety mnie ucieło. 
3 dni temu wyszła gazeta z nim,na drugi dzien sobie ją kupiłam i postanowiłam zrobić zdjęcie i dodać na Instagram . Później na Eska tv była premiera teledysku- Szepczę, to też zrobiłam zdjęcie i wstawiłam na instagrama . Wieczorem weszłam znów,patrze w powiadomienia i nie wierze !! Kwiatkowski polubił 2 moje zdjęcia, nawet sobie nie wyobrażacie moją reakcje. Zaczełam krzyczeć i spadłam z fotela hahah xd 
No więc jak widać marzenia się spełniają. Ten rok zaczął się cudownie.
Wczoraj zrobilismy akcje na instagramie ze #staruchami, dodawaliśmy wszyscy zdjęcia plakatu dziewczyn z koncertu, żeby Dawid zobaczył no i oczywiście zobaczył i dodał posta na tt: #staruchykwiata . Jesteśmy z siebie dumni.
Teraz czekamy na jego najnowsza notkę na blogu.  W końcu dziś piątek. 
A teraz coś nie o koncercie. 
Dziś na Eska TV w polskiej liście był Patryk Kumór, którego tez bardzo lubię . No i mam z nim zdjęcie,które mam ustawione na profilowe na fcb. W pewnym momencie słyszę jak prowadząca- Ola mówi coś o Dagmarze, to pobiegłam szybko do pokoju i zaczełam ogladać. No i sie ogarnełam że ona mówi właśnie o mnie ! Aj cudowne uczucie,kiedy słyszysz o sobie coś w telewizji. Mówiła własnie o zdjęciu z Patrykiem, że głosowałam na fejsliscie i postanowiła wejść na mój profil i zobaczyła że mam zdjecie z nim,na którym go całuje. Pytała się Patryka czy on na to pozwala i jak to jest. A na końcu mnie pozdrowiła. Tak więc Olu dziękuje za pozdrowienia <3 
Dzisiejsza notka chyba jest najdłuższa ze wszystkich . 

 Filmiki z koncertu i spod hotelu możecie obejrzeć tutaj: 
https://www.youtube.com/results?search_query=lobuz0223

A teraz zdjęcia z koncertu:
























Tutaj sie popłakał #ostatni

w busie :)



Plakat #StaruchyKwiata






5 komentarzy: