piątek, 6 lutego 2015

zachodzik słońca i inne .

Cześć.
Dziś dla odmiany dodaje zdjęcia zachodziku słońca i inne.
Ostatnio wybrałam się z Kariną nad zalew w moim rodzinnym mieście- Kraśniku .
Przyjeżdżamy,patrzymy na wprost siebie a tu taki piękny zachodzik, no jak tu nie zrobić zdjęcia prawda? Oczywiście byłyśmy gotowe że może być ładny zachód dlatego wzięłyśmy ze sobą aparaty.
Obeszłyśmy cały zalew i wróciliśmy do domu . Posiedzieliśmy trochę u mnie,pogadałyśmy i Karina poszła do domu. Miło spędziłyśmy czas.
Niedawno założyłam sobie instagrama więc możecie mnie obserwować: 
http://instagram.com/malutka0223/ 
Mam już parę fotek. Będę pewnie dodawała na bieżąco jakieś zdjęcia,jak będę na jakiś koncercie albo festynie. Jak macie instagramy to podawajcie swoje nazwy albo linki w komentarzu to sobie pooglądam :)
Nie wiem jak wy ale ja mam ferie do 14.02 ;d 
No a 15 już do szkoły i sprawdzian z angielskiego zawodowego. Aż się nie chce.
Czekam aż Pan od polskiego wyśle mi na e maila poprawę mojej prezentacji maturalnej.
Mam nadzieję że już nic nie będę musiała poprawiać i sobie to wydrukuje i będę miała z głowy.
Dziś krótka notka.
Żegnam .










Mój ostatni obiadzik- Spaghetti, które sama robiłam

Mój kotuś- Boruś



4 komentarze:

  1. Oczywiście nasza historia była bardzo ciekawa. Udałyśmy się nad zalew by zrobic zdjęcia pięknego zachodu słońca co widac na tych zdjęciach, lecz nasza wycieczka się lekko się przedłużyła. Po zrobieniu zdjęc obeszłyśmy caly zalew spacerkiem. Po drodze dużo rozmawiałyśmy i się smiałyśmy, wręcz bawiłyśmy się nieźne. Mamy dużo tematów do rozmów, w których zawsze jestesmy zgodne. Ok starczy już tego mojego wypracowania. Blog oczywiście fajny polecam do oglądania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Daga super zdjęcia zachód słońca naprawdę bardzo ładny:)Natka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no Daga jak zwykle zdjęcia masz cudowne :* ale kotek jest fajny :) Madzia :P

    OdpowiedzUsuń