sobota, 31 stycznia 2015

Voice of Poland

Hejaski.

Tematem moich rozważań dzisiaj będzie występ mojej dobrej koleżanki -Agni Caldarar w The Voice of Poland .  Może ją kojarzycie,tutaj dodaję wam filmiki z występów :
Przesłuchania w ciemno :  https://www.youtube.com/watch?v=RfwtOkfNjBw
 możecie mnie na tym filmiku zobaczyć w 10 sekundzie,0.33,1.35 . Stałam na backstage z rodziną i przyjaciółmi Agni .
Bitwy:  https://www.youtube.com/watch?v=ZdveBC7x5nk  0.56, 2:35 stoję ja z rodziną Agni i z jej Panem od śpiewów .
Agni przeszła niestety tylko do bitew. Szkoda,bo dała z siebie wszystko i ma rewelacyjny głos.
Jestem z niej dumna. 
Na filmiku nie ma jak na przesłuchaniach w ciemno się na nią rzuciłam ze szczęścia, a na bitwach ucięte jest jak Agni przyszła na backstage, jak płakałam i ją przytuliłam mocno a później z Maćkiem Musiałem się wszyscy przytuliliśmy :)
Cieszę się że mogłam z nią tam być i wspierać ją .
Poznałam na prawdę wielu fantastycznych ludzi. 

Maćka Musiała widziałam już 2 raz,dał mi autografy na zdjęciach wywołanych z nim i dla koleżanek też mi dał i oczywiście zrobił sobie ze mną zdjęcie. 

W łazience spotkałam Magdalenę Mielcarz-prowadzącą tego programu, dała mi autograf i chciałam jeszcze zdjęcie ale nagle ktoś zaczął ją wołać bo już mieli nagrywać coś i wtedy już sobie pomyślałam że zdjęcia sobie nie zrobię ale ona była taka miła i powiedziała im żeby poczekali bo ja czekam już trochę na zdjęcie z nią i oczywiście sobie zrobiła ze mną i poszła :) Na prawdę jej dziękuje. 

Oczywiście poznałam także Tomasza Kammela - jest na prawdę świetnym facetem .
Ja do niej na początku mówiłam na Pan a on do mnie: Tomek jestem a ja do niego : Dagmarkie i rękę mu podałam. Chwile rozmawialiśmy,dał mi autograf. Chciałam też zdjęcie więc powiedziałam do niego tak: a ja chcę jeszcze z Tobą Tomaszu  kochany zdjęcie,no to się zgodził ,zażartowałam sobie i powiedziałam do niego tak: no to ja sobie siądę na kolana bo stałam koło niego a on na to : no to siadaj i mnie zaczął podrzucać. Było śmiesznie. A na końcu przeprowadzał z Agni i ze mną wywiad.
Ale oczywiście w TV mnie ucieli. Tomek nazwał mnie: pchełką i pytał się nas czy z choinki spadłyśmy czy jak? że jesteśmy zwariowane .

Rozmawiałam z Justyną Steczkowską, Markiem Piekarczykiem , z Tomsonem i Baronem .
Edyta Górniak mi pomachała. Mam 2 krówki które miała włożone w fotelu bo jak mają przerwę to lubią sobie je jeść a z racji tego że z Agni przyjechałyśmy o 6 rano do studia i nikogo nie było oprócz nas postanowiliśmy sobie wejść tam na scenę . Zobaczyliśmy tam Pana który zajmuję się fotelami na których wszyscy siedzą i to właśnie on dał nam te krówki . Posiedziałyśmy troche na fotelach,porobiłyśmy fotki i wyszliśmy . 

Nawet nie wyobrażacie sobie jak to wszystko inaczej wygląda w Tv niż w rzeczywistości .
Jak stałam na tym backstage to na prawdę takie emocje,płacz,śmiech,duma. To jest coś niesamowitego. 
Miałam też przyjemność iść czerwonym dywanem ale nie pokazali tego w TV.
Dodaje wam zdjęcia moje z Agni,moje albo z różnymi osobami które występowały w tym programie.
Tutaj zapraszam was do polubienia Agni fan page : https://www.facebook.com/pages/Agni-Caldarar/1482972321956928?fref=ts

wszyscy na backstage z Maćkiem.M

Z uczestnikiem ostatniej edycji programu :Michałem Chmielewskim

Z Karolem Dziedzicem

Z Alanem Cyprysiakiem

Z Alanem,Agni i Isabellą Mienandi

Z Marcinem Molendowskim

Pod studiem

Studio w którym jest nagrywany program

autografy o których pisałam w notce

w windzie z Agni i Natką

2 z Karolem


na fotelu

na scenie z Agni

Radio Zet

Z Alanem.C

Z Tomaszem

Z Magdą Mielcarz

Z Alanem i Agni

Z Agni na czerwonym dywanie


druga fotka z Tomkiem

Z gitarzystą

Z Justyną Steczkowską

Z Markiem Piekarczykiem

Z Baronem

z Tomsonem i Baronem


1 komentarz:

  1. jejcia, szczęściara z Ciebie! najbardziej zazdroszczę spotkania z Maćkiem. Fanpage pulubiony♥

    http://imhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń