niedziela, 22 lutego 2015

Hej :)
Ale piękna dziś pogoda u mnie,słoneczko świeci, nie jest za zimno aby iść na spacer i zdjęcia  robić.
Ale ja idę dziś na cmentarz i wracam do domu. Bo jutro rano trzeba wstać i jechac do Lublina na Koncert Dawida Kwiatkowskiego . Tak bardzo się cieszę że znów go zobaczę . Mam nadzieję że będzie można wygrać z nim spotkanie bo wtedy będę miałą szanse mieć z nim zdjęcie. W końcu spełnie swoje marzenie.
W czwartek robiłam urodzinki w domu. Posiedzieliśmy,pogadaliśmy,pośmieliśmy się,wypiliśmy za moje 20 urodzinki. Dzięki że mogliście przyjść: Karina, Agni, Damian :) Szkoda że nie przyszli wszyscy. 
3 marca wybieram się na podpisywanie płyt Saszan w Lublinie. A wy będziecie? Macie już płyty? Mi nie dawno co przyszła bo zamówiłam sobie na my music ;]

A teraz dla was zdjęcia jeszcze zachodziku i inne:
















4 komentarze:

  1. Widzimy się już jutro! :D Mam nadzieję, że uda nam się gdzieś Młodego złapać, bo z tego co mówił - opcji M&G nie będzie... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze bedzie bo Igor coś pisał ! zobaczymy,ciekawe czy dzis w Rzeszowie jest

      Usuń
  2. zaobserwowałam kochana :D a zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń