środa, 14 stycznia 2015

Wośp 2015 Lublin

Cześć wam :]
Jak tam u was ? U mnie wszystko w porządku. Jestem po koncercie Lemona,Pawkina i Lolo Ferari .
Było na prawde fantastycznie oprócz tego że bylo troche zimno,zmarzłam i zostałam zgnieciona podczas występu Lemona,ale było warto pojechać i posłuchać go po raz 2 . Po występie wyszedł do fanów i podpisał płyty,zdjęcia itd,porobił sobie z nami zdjęcia,ale niestety ze ja z nim nie mam zdjęcia ale za to mam autograf z którego jestem bardzo zadowolona . Kiedy zapytałam sie Igora czy mogę go przytulic on odpowiedział mi: Ja przytulam tylko swoją muzę . 
5 lipca będę widziała się z nim po raz 3, wiem że tym razem uda mi się zdobyć autograf dla dla was na konkurs . Oczywiście zrobie sobie z nim zdjęcie,bo o tym marzę. Marzenia trzeba spełniać.
Dowiedziałam się dziś że  zdałam próbną maturę z polskiego, jestem z siebie dumna :)
W lutym mam zamiar jechać na koncert Dawida Kwiatkowskiego do Lublina. Czekam aż odbędzie się sprzedaż biletów,od razu zamówię i jade. Ktoś z was też ma zamiar jechać ?
To będzie już 4 koncert na którym będę . Szkoda że nie będzie jego koncertu w Warszawie bo też bym pojechała.
Uwielbiam jeździć na jego koncerty, zawsze daje z siebie wszystko,śpiewa prosto z serca,to słychać i czuć . Lubi sobie poskakać po scenie i robić z siebie wariata :) Na koniec koncertu zawsze sie nas pyta tak: Gdzie mamy hejterów ?? Fani odpowiadają: W dupie ;  Dawid: Przypadek?; Fani: nie sądzę!
W następnej notce dodam własnie zdjecia z 3 koncertu Dawida w Lublinie w Felicity :)
Czekajcie.
Link do moich filmików z Wośpu:

Pawkin





Lolo ferari


Lemon












autograf :)


4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Te tam byłam było zimno tłoczno ale zajebiście. Warto było pojechac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wys­tar­czy je­den po­zytyw­nie kop­nięty człowiek, by twój smu­tek prze­rodził się w nieokiełznaną radość. :* Dzięki za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez ci dziekuje za wszystko :) Wariatko :]

    OdpowiedzUsuń