piątek, 23 stycznia 2015

Koncert Dawida Kwiatkowskiego w Lublinie

Cześć .

Dziś ten dzień był męczący. Byłam śpiąca,prawie zaspałam na korepetycje z angielskiego heh :) 
Jutro mam 2 sprawdziany i kartkówkę a na 18 jadę na koncerty na których będą zbierane pieniądze na szczytne cenę tzn. dla Jasia .
Jeszcze tydzień i ferie, macie  już  jakieś plany ? Piszcie w komentarzach. 
Dziś dodam zdjęcia z 3 koncertu Dawida Kwiatkowskiego na którym byłam w Lublinie w Felicity .
Było cudownie, w końcu udało mi się stać w 1 rzędzie. Opłacało stać się od 10 do 16 przy barierkach. Później byłam za sceną jak wychodził ze sceny i nagrałam filmik jak ochroniarze go prowadzili, to nie był za fajny widok ale on się i tak uśmiechał . Później jeszcze widziałam go na górze jak wyszedł z windy i szedł do jakiegoś pomieszczenia i jeszcze na końcu jak wychodził wyjściem ewakuacyjnym machając nam przy tym . Szukałyśmy go na parkingu ale niestety nie znalazłyśmy go. Na dodatek byłam po chorobie a wyszłam bez kurtki na dwór - mądra ja ! 
W następnej notce dodam zdjęcia z innych koncertów/festynów . 
Jeszcze chciałam napisać na końcu że już za miesiąc jade na jego następny koncert w Lublinie.

To są moje 2 filmiki z koncertu :
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84411374&v=iI0KoRj4UhU&x-yt-ts=1421828030

https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421828030&v=_GlIL0Wb9YM&x-yt-cl=84411374

czekolada która rzuciłam Dawidowi na scenie,ale zjadł ją jego zespół










Widać mnie po prawej stronie .  Jak widać dużo nas było





Z Angeliką Terejko,którą poznałam przed koncertem
zdjęcie robione przez kogoś chyba z Felicity. Siedze sb w niebieskiej bluzie po lewej stronie

z bilecikiem

1 komentarz: