niedziela, 24 czerwca 2018

Piłkarze Hotel Warszawa 10.6.18

Witajcie.
Dzisiaj chciałam wam wstawić fotki z piłkarzami jakie udało mi się zdobyć będąc ostatnio w Warszawie . 
Pojechałam tam z koleżanką, która jest wielką fanką piłki nożnej. Ja oczywiście od podstawówki też uwielbiam piłkę nożną.
Pod hotelem byłyśmy jakoś koło 11, poznałyśmy tam 1 chłopaka i dziewczyne .
Po 11  z hotelu wyszedł Arek Milik a reszta przyjechała do hotelu dopiero jakoś 13/14 albo nawet później. 
Niestety nie widziałam wszystkich piłkarzy bo po 16 musiałam już wracać do centrum bo później jechałam do Sochaczewa na koncert Dawida. 
Z Lewym mam tylko screena zrobionego z filmiku, ale dobre i to prawda? Cieszę się że widziałam go na żywo. Mi niestety nie udało się wziąć od niego autografu ale za to mojej koleżance się udało :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz