poniedziałek, 12 marca 2018

Mecz Polska- Urugwaj , Warszawa 10.11.17

Witajcie.
Miałam dłuższa przerwe od bloga.
Długo nie dodawałam tu żadnych postów, sama nie wiem czemu, chyba mi się zbytnio nie chciało i w ogóle. 
Mam dla was sporo fotek z różnych imprez.
Dziś dodam wam fotki z meczu Polska - Urugwaj, który był w Warszawie na stadionie .
Spełniłam swoje kolejne marzenie. Zawsze marzyłam żeby pójść na mecz naszej reprezentacji i się udało. 
Chociaż było mi przykro bo mój ulubiony Robert Lewandowski nie grał . 
Co do meczu powiem wam że było spoko. Ale co do kibiców to jakaś masakra bo ludzie w ogóle nie chcieli się bawić,śpiewać itd jak to na meczu. Przyszli chyba tylko siedzieć, znaczy chodzi mi o sektor w którym ja siedziałam z koleżanką. 
Na drugi dzień postanowiłam że pojade pod hotel piłkarzy,bo dowiedziałam się w którym śpią. 
Poznałam tam takiego chłopaka i dziewczyne którzy też przyszli żeby zrobić sb fotke z piłkarzami. 
Mi się udało spotkać P.Adama Nawałkę, Kamila Wilczka, Jarosława Jacha, Maćka Rybusa . Widziałam też Kubę Błaszczykowskiego, ale niestety nie udało mi się zrobić fotki. 

Ps: dodam dziś jeszcze jednego posta.

A teraz czas na zdjęcia, nie mam ich dużo ale kilka jest.
Pamiątka zostanie do końca życia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz