czwartek, 12 października 2017

Koncert Kamila Bednarka w Stalowej Woli 9.9.17


To był super koncert. Uwielbiam koncerty Kamila, można się zawsze wyszaleć i w ogóle Kamil daje tyle energii ze sceny że głowa mała. 
W Stalowej byłam kilka godzin przed koncertem z kolegą . Spotkałam się tam też ze znajomą i później dojechała Marta i Patrycja.  Bawiliśmy się wszyscy razem . 
To był mój 5 koncert Kamila :) Teraz może zobaczę go w Hrubieszowie bo ma być jakiś koncert płatny.

Aparatu nie brałam bo pojechałam się tam bawić razem ze znajomymi. A ciężko mi jest bawić się i robić zdjęcia jednocześnie. 

Po koncercie udało mi się zrobić z nim zdjęcie, wziąć autograf na płycie, którą ostatnio sobie kupiłam i zamienić kilka zdań . 

A wy byliście kiedykolwiek na jego koncercie? jak nie to serdecznie polecam.

A jeszcze w czasie koncertu kupiłam sobie bluze Kamila, czarną z napisem: muzyka nigdy mnie nie zdradziła. Jest bardzo fajna bo w kieszeni ma nawet taka specjalna dziurkę zrobiona na słuchawki.  .  A bluza kosztowała 150 zł . 


Filmik z koncertu:
https://www.youtube.com/watch?v=_LmS1OfA8fM&feature=youtu.be 




zdjecie zrobione telefonem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz