piątek, 29 września 2017

Zwiedzanie Warszawy i nagrywki The voice of Kids 18-20.8.17

Witajcie :)
Po raz kolejny moja kochana Warszawa :) Lubię to miasto i to się chyba nie zmieści.
Byłam tam ze znajomymi z Krakowa, którzy pierwszy raz byli w Warszawie i im się spodobało. 
Udało nam się trochę zwiedzić a dokładnie: Stare miasto, Pałac Kultury, Stadion Narodowy, Łazienki Królewskie, Ogród Saski.
Pierwszy raz byłam na samej górze Pałacu Kultury i powiem wam że widoki niesamowite. Polecam każdemu bo bilety są nie drogie. 
Co do stadionu byłam tam raz na lodowisku a teraz udało mi się wejść na trybuny na punkt widokowy. A następnym razem chcę cały stadion zwiedzić chociaż bilet jest droższy. 
W Łazienkach byłam już 2 raz ale weszłam innym wejściem . Fajne jest to że wiewiórki które tam są to są oswojone i normalnie podchodzą do człowieka. Pierwszy raz miałam taką sytuację że mając coś w ręku podleciał do mnie ptaszek(chyba była to sikorka) i chciał mi zabrać to z ręki co miałam i tak co chwile jakis ptaszek podlatywał. To było super :) Jarałam sie tym jak małe dziecko. 

Co do noclegu ze znajomymi to spaliśmy w hostelu moon tak jak we Wrocławiu. Jeden minus był taki że pod hostelem były jakieś bary i restauracje  i imprezy tam trwały chyba do 4 w nocy i zbytnio spać się nie dało... A tak to wszystko spoko.

No ale przejdźmy już do fotek.  

Ps: zapomniałam napisać ze byliśmy ze znajomymi na publiczności w the voice of kids, gdzie w jury siedzi Dawid Kwiatkowski. Ale niestety nic więcej nie moge pisać.
Jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało w tv. Na pewno jest na co czekać.


Ogród Saski







Ławka z Dawidem Kwiatkowskim





Stadion







Pokaz Fontann



Takiego dobrego kołacza jadłam

i takiego pysznego loda. kazdemu go polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz