piątek, 15 września 2017

Tytoniaki Łukowa 12.8.17

Hejka :)

Fotek nie robiłam bo nie miałam akredytacji niestety. 
Na scenie wystąpili: Power Boy, Shantel, Faster , Sławomir i inni.
Power boya słyszałam pierwszy raz na żywo , tak samo jak i shantela. 
To był mój 7 koncert zespołu Faster. Co nie którzy wiedzą  to mój ulubiony zespół .
Bardzo lubię chłopaków . 
A wiecie co sie wydarzyło? Paweł wszedł na scene i zaczął śpiewać pierwszą piosenkę, pomyślałam że jak mnie zobaczy to mu pomacham. W pewnym momencie stał  na przeciwko mnie i patrzył się na mnie więc mu pomachałam i  on mi odmachał. A po piosence nagle mówi tak: pozdrawiam Krzysztofa, kogoś tam jeszcze , pozdrawiam też Dagmare(pokazuje na mnie palcem) , która była na naszych setki koncertów albo i więcej a ja taki szok . Zrobiło mi się tak miło że nawet sobie nie wyobrażacie. 
Niestety po koncercie nie wyszli do nas bo pojechali na następny koncert ale podziekowałam im na facebooku za te pozdrowienia. Na koncercie się wybawiłam :)

Po nich śpiewał Sławomir, ale zostałam tylko na 3 piosenkach i pojechałam do domu bo na drugi dzień szłam do pracy. 


Z Pati z którą się spotkałam na koncercie

Power Boy

Prowadząca Polo Tv- Edyta Folwarska





Shantel- fotka z ich face

te fotki juz znalazłam na necie

tutaj z Patrycją wygraliśmy płytki za śpiewanie MeGustara





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz