wtorek, 11 lipca 2017

Koncert Dawida Kwiatkowskiego- Nowa Dęba 11.06.17

Jak  już we wcześniejszej notce wspomniałam  miałyśmy jechać z koleżanką pod hotel Dawida ale nie byłyśmy jego pewne, ale mimo tego wstałyśmy i po 7 pojechałyśmy. I wiecie co? w busie , gdzie zostało nam już do Lublina 13 km, Dawid nagle na tt napisał że jedzie właśnie no Nowej Dęby, a my takie: że co? jak to?? Marta szybko poszła do kierowcy i powiedziała mu żeby szybciej jechał ale on się nie zgodził bo musiał jechać równo z rozkładem, to my cały czas śledziliśmy go na  snapie czy coś dodaje i patrzyłyśmy się na drogę czy jedzie jego bus ,żeby wiedzieć czy już wyjechał  i czy jeszcze zdążymy i wiecie co? Okazało się że on sobie robi jaja ze swojego menago i wstał specjalnie wcześniej żeby pojechać na koncert ze swoim zespołem a nie tak jak zawsze swoim busem haha. Ale na szczęście zdążyłyśmy, nikogo tam nie było , ale później dojechały inne dziewczyny. Było nas chyba z 8 nie pamiętam już i po jakichś 20 minutach wyszedł do nas właśnie Dawid i powiedział nam o tej sytuacji jego z menago haha. Śmieszna sytuacja.
Zrobił sobie z nami fotkę, zamienił z nami parę zdań i pojechał . 

Później wróciłyśmy do domu a w południe pojechałyśmy na koncert do Nowej Dęby. Tam czekałyśmy chyba kilka godzin . Byłyśmy wykończone a szczególnie ja bo jak zauważyliście byłam na koncercie 9,10 no i teraz , czyli 3 dni pod rząd. Byłam mega nie wyspana no ale jakoś dałam rade. Ale powiem wam że to był mój pierwszy raz kiedy udało mi sie być na 2 koncertach DK pod rząd. I wiecie co?? było warto serio. 
Tam udało mi się  mieć swoją drugą akredytacje na koncercie Kwiata. 
Koncert oczywiście zajebisty, bo jak inaczej hehe. 
Ale nigdy nie zapomne tego jak po koncercie zapytałam Wrzoska czy moge fotke z DK a on że tak mimo że Dawid już miał iść  i podeszłam do niego a on sam z siebie do mnie: Dagmarka Piekna . 
Cudowne uczucie jak twój idol cie kojarzy i mówi do ciebie po imieniu. A jeszcze dzień wcześniej powiedział do mnie: Daria hahah. 
I wam też życze tego żeby kiedyś wasz idol powiedział do was sam z siebie po imieniu. 
<3

 filmiki:
 https://www.youtube.com/watch?v=KuQhYMUBFGg
https://www.youtube.com/watch?v=zfZWXCEcfK4
https://www.youtube.com/watch?v=80kyT6NmBHs



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz