poniedziałek, 27 czerwca 2016

Moto-Rock w Kraśniku 18.6.2016

Cieszę się że zaprosili akurat Zespół Enclose  :)
Były też inne zespoły ale Enclose najbardziej mnie ucieszył.
Cieszę się ze już  3 raz mogłam być na  ich koncercie i usłyszeć ich muzykę. 

Zamieniłam parę słów z Juanem- wokalistą tego zespołu , zrobiłam sobie zdjęciem przed i po koncercie. Udało mi się także  zdobyć autograf na zdjęciu wywołanym kiedyś.
 Dostałam nawet smycz i płytę zespołu :)


Dziś miałam jechać do Gościeradowa na festyn bo będzie grał Jorrgus ale nie wiem czy pojadę bo ciągle pada deszcz i grzmi;/  może do wieczora przestanie i pojadę.

A niedługo już na blogu fotki z Gdańska i z Sopotu.

A tak w ogóle 9 lipca wyjeżdżam na obóz na Mazury. Fajnie,bo nigdy nie byłam na Mazurach . Będę tam do 20 lipca a 21 od razu jadę na Jurę na kolejny obóz  jako fotoreporter :]
Tylko jeszcze muszę sobie kupić jakąś większą walizkę,bo mam mała a na 20 dni to ja się w nią nie zmieszczę heh .

A co najgorsze to w tym tygodniu chyba będę musiała jechać do Lublina wyrwać zęba stałego :( będę miała rozcinane dziąsła i w ogóle. Nawet nie wyobrażacie sobie jak ja się boje tego:( 

Teraz sobie słucham płyty Ich Troje - Ósmy obcy pasażer. Jak ja uwielbiam ten zespół. Bardzo chciałabym pójść na ich  koncert. Mam takie małe marzenie. Może jeszcze kiedyś się spełni.

A teraz czas na foteczki:


































2 komentarze: