niedziela, 6 marca 2016

Mecz gwiazd w Kraśniku 27.05 2012

Jak to było dawno ! Aż 4 lata temu ... 
Znalazłam zdjęcia na dysku i postanowiłam je tutaj wrzucić.
Bardzo się cieszyłam że taki mecz był akurat w moim mieście. Najbardziej chyba się cieszyłam z tego że zobaczę pierwszy raz Maćka Musiała :) Tak właśnie to było moje z nim pierwsze długo wyczekiwane spotkanie . Udało się zrobić zdjęcia, wziąć autograf i chwile porozmawiać. Mimo że zbytnio nie miał czas bo musiał iść dać wywiad no i oczywiście grać meczyk. 
Było duzo innych artystów: tancerzy,aktorów itp. Sami zobaczycie na zdjęciach. 
Miło wspominam ten mecz. 
Nie wspomniałam że to był mecz artystów kontra  ludzie  z Wioski Dziecięcej w Kraśniku. Już nawet nie pamiętam kto wygrał. 
Po meczu dowiedziałam się że wszyscy artyści zostali zaproszeni do wioski na obiad a z racji tej że było to blisko to poszłyśmy szybko z koleżankami tam i udało nam się tez tam pogadać z Maćkiem i innymi. Pamiętam że Maciek myślał ze im ciasto upiekłam bo powiedziałam ze jestem w szkole gastronomicznej. 


Maciej pare dni po wyjeździe z Kraśnika dodał na swojego bloga notke właśnie o tym meczu, tutaj macie linka:

http://maciejmusial.home.pl/maciek/blog/item/13-wioski-dzieci%C4%99ce


Pierwsza fotka z Maćkiem

Tutaj mi daje autograf

i to spojrzenie ^^



Kogo Marker?? Oczywiście Mój. Do tej pory go mam





ten nie pamiętam jak się nazywał


Z Panem Jarkiem Jakimowiczem


Tutaj już pod wioską



Z Żora Koroliow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz