niedziela, 12 lutego 2017

Podpisywanie płyt Patryka Kumóra w Lublinie 6.11.2016

Heej :)
Właśnie sobie uświadomiłam że ostatnio Patryka widziałam też na podpisywaniu płyt w Lublinie 28.04.2015 czyli ponad rok temu .  
Ostatnie podpisywanie odbyło się w Media Markt a w 2016 roku w Plazie. 
Było nawet sporo osób jak na Lublin :)  Ogólnie to miałam tam jechać sama ale udało mi się namówić Angelike.T
Jak siadłam koło Patryka to chwilę z nim porozmawiałam o mojej maturze,pracy itp. 
On jest takim kochanym człowiekiem że nie wiem. Cholernie za nim tęskniłam. Po roku czasu znów udało mi się go przytulić i powiedzieć kilka miłych słów. 
Podchodziłam do niego 3 razy, za pierwszy razem aby porozmawiać,zrobić zdjęcie i wziąć autograf, za drugim zobaczyłam że Patryk zapomniałam napisać na płycie : dla Dagmary( tylko się podpisał) więc stwierdziłam że podejdę drugi raz a za trzecim podeszłam do niego aby nagrać pozdrowienia dla Dygi, z których się bardzo ucieszyła.

Teraz czekam na jakiś koncert Patryka w Lublinie :)
Mam nadzieje że niedługo się zobaczymy <3















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz