poniedziałek, 27 lutego 2017

Dawid Kwiatkowski w Pytaniu na śniadanie- Warszawa 25.02.2017

Część :)
 O 3 w nocy musiałam wstać żeby na 5 dojechać do Lublina a z Lublina do Warszawy.
Spałam tylko 3 h.
W Wawie byłyśmy z Marta 7:30 a w studiu przed 8.

Bardzo się cieszę że mogłam tam i zobaczyć to wszystko na żywo a nie przed tv. 
Zawsze o tym marzyłam i co? w końcu się marzonko spełniło, więc warto w nie wierzyć. A wy wierzycie w marzenia? 
Oglądaliście wczoraj PNŚ? Jak wam się podobał występ Dawida? 
Mi się bardzo podobało,zresztą jak zawsze :)
Dawid po swoim występie zrobił sobie z nami grupowe zdjęcia za co na prawdę dziękuje :) 

W studiu spotkałam też Reziego i Tomasza Kammela. 

Ok. godziny 12 poszłyśmy na stare miasto do pizzy hut i nie uwierzycie, ale spotkałyśmy po drodze Dawida, wsiadającego do samochodu ze znajomymi. 
Byłam w szoku bo na prawdę nie spodziewałam się że go spotkam. 
Jak go zobaczyłam to  mu pomachałam a on się tak słodko uśmiechnął  i  też pomachał.
A później jeszcze spotkałyśmy Masnego z Abstrachuje. Marta go poznała z daleka  a ja dopiero z bliska. I jestem zła na siebie bo zapomniałam się go zapytać który z nich wstawił moja fotke na ig bo chciałam podziękować za to. 
W pizzy hut dostałam ciastko urodzinowe,ponieważ w tłusty czwartek miałam 22 urodziny.

Koło 15 pojechałyśmy sobie z Martą na lodowisko na stadion  narodowy.  Pierwszy raz byłam w środku i było super . Na prawdę polecam jak ktoś jeszcze tam nie był a mieszka niedaleko. 
Gdyby ktoś pytał to 11 zł kosztuje bilet ulgowy, 10 zł pożyczenie łyżew i 2 zł szatnia.

Ten dzień był pełen wrażeń i  niesamowitych przeżyć  .

Tutaj link do występu Dawida:
https://www.youtube.com/watch?v=0svEIP748VI


Mam jeszcze do was ogromną prośbę. 
Wchodźcie na tą stronę i zagłosujcie na Dawida w kategorii Ulubiona polska gwiazda. 
Dziennie z jednego urządzenia można oddać 100 głosów.
To jest na prawde bardzo ważne. 
Bardzo chciałabym żeby to on wygrał tą statuetkę . On sobie na to zasłużył jak nikt inny.
Niech wygra MUZYKA ! Więc do dzieła ludziska:
http://kca.nick.com.pl/glosowanie#cat=Ulubiona-Polska-Gwiazda














Rezi

z Martą

Z Tomaszem Kammelem


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz