niedziela, 1 stycznia 2017

Maliniaki Kraśnik 03.07.2016

Cześć wszystkim w sylwestra. Jutro nowy rok .... Macie już  jakieś postanowienia na rok 2017? ja taak i mam nadzieję że ten rok będzie lepszy niż 2016. 

Tak wiem że te notki są dość późno ale mam na prawdę sporo zdjęć a mało czasu, bo jak już kiedyś pisałam to albo pracuje albo gdzieś ze znajomymi wychodzę czy coś. Ale ważne że są.
Dziś będą fotki z Maliniaków w Kraśniku 2016. 

Grał zespół Filet z Kraśnika, Spring Rolls a gwiazdą wieczoru był Kamil Bednarek :))
Nawet nie wiecie jak ja się ucieszyłam jak się dowiedziałam że to on on zagra u mnie w mieście. 

To był mój 2 koncert Kamila . Ale za to 1 z nim bliższe spotkanie i  1 fotka . Mega się jaram serio. 
Uwielbiam tego człowieka, jego muzykę i to co tworzy. 
Mam nadzieję że będzie więcej takich koncertów jak ten. 
Ostatnio tez byłam na jego koncercie ale klubowym, ale o tym już w innej notce.


Tutaj filmiki z występu Kamila:

https://www.youtube.com/watch?v=zDBDrA2zvn4

https://www.youtube.com/watch?v=QN7voqXgKJY

Jak ogladam te filmiki to mam ochotę teraz się ubrać i pojechać na jakiś jego koncert!


Wszystkiego najlepszego na nowy rok :) 



































 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz