niedziela, 20 grudnia 2015

Podpisywanie płyt Patryka Kumóra w Lublinie 28.04.2015

Witam was serdecznie :)
Za tydzień święta. Ja jakoś tego nie czuje.
Dziś z mamą ubrałam choinkę i jest super :)
12.12.15 moje imieniny o których zapomniałam. W ten dzień byłam w Lublinie na Coca Coli. Ale o tym w następnej notce.
Dziś dodaje zdjęcia z podpisywania płyt Patryka Kumóra w Lublinie. Bardzo miło spędzony czas . Poznałam pare dziewczyn- fanek Patryka.
Pamiętam jak podeszłam do Patryka i szukałam mojej paczki,którą miałam odebrać od Marcina Blicharskiego , bo kupiłam u Patryka w sklepie bluzke: nie znasz nie oceniaj. Ale z racji tego że długo musiałam czekać to dostałam kalendarz,kody do muzodajni,płyte itp. Bardzo się ucieszyłam z tego powodu. Przywitałam się z Patrykiem i zapytałam się go o to czy podpisze mi wszystkie te rzeczy. Co on na to??!! Ale to wszystko?? A ja że no tak oprócz bluzki. Dałam mu tez 2 zdjęcia ,które sobie wywołałam z koncertu z Puław.
Rozmawialiśmy o mojej maturze, że boję sie ze nie zdam i że nie powiem nic na ustnym angielskim bo mało umiem. Patryk powiedział ze tez nigdy nie umiał za bardzo angielskiego i że trzyma za mnie kciuki i żebym po maturze mu dała znać czy zdałam i w ogóle(napisałam mu na tt i na fcb ale niestety nie odpisał). Później wziełam od niego pozdrowienia dla Oli.J  a na końcu zapytałam się czy mogę zrobić sobie takie zdjęcie jak mnie podnosi. Na to Patryk: no to dawaj i przykucnął i wskoczyłam mu na plecy( pamiętam reakcje ludzi hahaa ) . Na pożegnanie oczywiście się mocno do niego przytuliłam <3

A jeszcze sobie przypomniałam że jak podeszłam do stolika to Jacek z 4fun tv powiedział do mnie tak: ty to widzę wszędzie jesteś ( miło hehe ). A widziałam mnie 2 raz wtedy i już mnie kojarzył. Aż byłam zdziwiona.
A teraz czas na fotki:
takie gdzies znalazłam.





z Natalią









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz